Skip to main content

In juli 2021 overgegaan van Koperdraad verbinding naar Glasvezel.

Na deze wijziging is het een drama geworden met het glasvezel signaal.

Met de KPN koperdraad verbinding zelden of nooit verbindingsproblemen, ideaal !!!

Maar nu met glasvezel een compleet drama, eerst 's avondsĀ regelmatig uitval van bedraad internet radio's,

Radio's terug gezonden naar leverancier, deze waren in orde, maar toch nieuwe ontvangen en weer dezelfde fout UITVALĀ regelmatig, variĆ«rend van 3 maal per uur tot wel 8 maal per uur.

Radio's afgesteld op deĀ FM ontvangst, wat een verademing !!! Geen uitval, geweldig.Ā 

HetĀ uitval drama wordt steeds erger enĀ na vele aanpassingen door KPN alles inclusief Experiabox is vernieuwd, geen verbetering.

Maar nu heden valt het signaal (tot 3 januari 2024 ) nog vaker weg en wel de gehele dag, tevens de TV, gaat de TVĀ decoder opnieuw opstarten, met terugkijken weer opnieuw beginnen, kortom hopeloos..

Onze geprogrammeerde internet MarantzĀ Tuner is al zijn instellingenĀ kwijtĀ moet allemaal opnieuw ingesteld worden, tot de volgende uitval van signaal, dan gaat het weer opnieuw beginnen.

Ik kan nog vele ellende opsommen, maar wat is de oplossing om van het onderbreken af te komen ??????

Ā 

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@sukkel 20Ā welkom op het forum! Dat klinkt inderdaad alsof er een aantal zaken niet goed verlopen. Even voor de goede orde, valt dan alleen het signaal van de internetradio uit of ook het signaal op het kastje in de meterkast, het glasvezelmodem? Ik zou dan op het moment dat de storing zich voordoet even bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder en doen ze meteen een meting!


Wanneer de uitval plaatst vind, en wanneer ik iemand aan de telefoon zou heb is het alweer over, tot de volgende uitval.Ā 

Is in tijd niet plannen..

s ā€˜Avonds is niemand aanwezig bij KPN, dus heb ik niets aan dat antwoord..


Ben wel ingelogd.


Ze zouden op basis van de history zeker ook eerdere verbrekingen moeten kunnen uitmeten. Ik zou toch even bellen als de overlast aanhoud.Ā