Skip to main content
Vraag

Remeha E-twist wil niet verbinden met mijn KPN Box 10 en SuperWiFi 2.0

  • 15 September 2024
  • 4 reacties
  • 21 keer bekeken

Al een tijdje wil mijn Remeha Etwist geen verbinding meer maken met mijn KPN experiabox V10 met Extra Wifi punten van KPN. Ik heb al een Extra Wi-Fi aangemaakt voor een 2.4gHz Netwerk, omdat de Etwist niet overweg kan met een 5Ghz netwerk of een gecombineerd netwerk. (E.e.a. als beschreven in dit artikel Stel een apart 2.4 of 5 GHz netwerk in met de functie "Extra Wifi" | KPN Community ) Het 2.4Ghz netwerk werkt prima op mijn iphone, dus daar kan het niet aan liggen. Is er nog een extra instelling die ik ergens moet maken?

Staat de wifi op de V10 wel uit @meneer_I ???

Want die behoort uit te staan bij het gebruik van een KPN Wifi punt als de V10 de ' oude' software nog heeft 

 

 


Ja, die staat uit. Overigens, als je die aan zet, zet hij zichzelf automatisch weer uit.


Ja, die staat uit. Overigens, als je die aan zet, zet hij zichzelf automatisch weer uit.

Zo hoort het ook @meneer_I bij de oude software op de V10.


Welkom op de community @meneer_I, met de oude software op de V10 klopt het inderdaad dat de Wifi op het modem zelf uitstaat. De Remeha zal dus ook verbinding moeten maken met de SuperWifi's. Hoe en waar had je het Extra Wifi netwerk precies aangezet? Was dat in het modem, of in de SuperWifi punten? Aangezien de V10 buiten het Wifi netwerk staat, helpt het niet om het daarop in te stellen.

In dat artikel wordt ook beschreven hoe je het in de SuperWifi punten kunt instellen: 

Had je die stappen al stap voor stap gevolgd, en ingelogd via het ip-adres wat daar staat?


Reageer