Op vakantie kreeg ik bericht dat er werkzaamheden zouden plaatsvinden in mijn regio en dat ik mogelijk het modem (Experiabox V10) opnieuw zou moeten opstarten. Dat bleek het geval, want er was geen internet meer (ik had geen verbinding meer met o.a. mijn IP-camera).
Opnieuw opstarten is op zich natuurlijk geen probleem, maar WEL als je op vakantie bent 😞.
Kan het modem ook op opnieuw 'op afstand' worden opgestart?
Beantwoord
Reset modem v10 na werkzaamheden door KPN
Beste antwoord door arjohan
Haha; zoveel (re)acties op mijn vraag; inmiddels is het uiteindelijk toch gelukt om met behulp van mijn buurman het modem te herstarten, maar het had wel wat voeten in de aarde.
Maar ik begrijp dat het in principe voor jullie mogelijk is om op afstand te herstarten. Goed om te weten voor toekomstig voorkomende gevallen :-)
Moderatoren: bedankt!
Bekijk origineelMaar ik begrijp dat het in principe voor jullie mogelijk is om op afstand te herstarten. Goed om te weten voor toekomstig voorkomende gevallen :-)
Moderatoren: bedankt!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.