Skip to main content

Ook ik wilde graag  een super wifipunt terugsturen. Heb toen een afspraak gemaakt online bij een kpn winkel. Kreeg netjes een mail met afspraak. Maar daar aangekomen, winkel dicht. Dus afspraak maken werkt niet. Toen in de chat een telefoonnummer van ceva logistics gehad. Moest contact met hun opnemen. gedaan, nee, moest niet bij hun zijn. Zucht, gevalletje kast-muur. Inmiddels zijn de 14 dagen retour wel voorbij. Geen idee, klantenservice krijg je niet aan de lijn. Alleen een sms over hoe je oude hardware moet terugsturen. Maar dat wil ik niet. Ik heb een wifipunt nog in de doos, nieuw met plastic die ik wil terugsturen. duister. Bestellen met een abbonementswijziging is zo gebeurd, maar terugsturen lukt dan niet mee.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic

Ja KPN maakt het in alle opzichten zeker niet makkelijk. Als je de klantenservice belt moet je gewoon inspreken dat je een medewerker wilt spreken, anders krijg je idd een sms met een link waar je niks mee op schiet. Toen ik een afspraak had bij de KPN winkel was deze ook dicht maar dat had uiteraard alles te maken met de lock down. Na ff wachten deed er wel iemand de deur open en werd ik geholpen.

Wellicht op de deur bonken tot ze in de gaten hebben dat je er bent?

Succes, dat zul je nodig hebben ;-)


Ah ok, dan ga ik dat inspreken misschien omzeil ik dan de sms :sweat_smile:

Ja mijn verwachting was ook wel dat de winkel misschien dicht zou zijn i.m.v. met corona, maar kreeg netjes mail met bevestiging. Daar gekomen, was het echt helemaal donker, nog even op de ‘deurbel’ gedrukt… helaas.

Maar dank voor de tip, ga weer even proberen.


Hallo @suite_case! Welkom! Ik ben benieuwd of het retourneren in de winkel alsnog gelukt is?


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het retourneren via de winkel gelukt is. Anders weet je ons te vinden.


Hallo, wat is hier nu het juiste process. Ceva logistics verwijst naar kpn.. ik heb de omdoos opengemaakt op zoek naar een retour formulier oid. Is niet te vinden. Hoor graag hoe een e.e.a. Kan terugsturen


Hallo @OttoDonkers 

 

Dat ligt eraan wat en hoe je het besteld hebt, je kan het schema op deze pagina volgen zodat je het op de juiste wijze retourneert: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/