Skip to main content

Aangezien ik op dit moment geen glasvezel heb van kpn en aanstaande donderdag de monteur pas komt (wat ik overigens ronduit belachelijk vindt)is mijn Samsung s10 ingesteld als hotspot bij mij thuis nou is mijn vraag eigenlijk hoe kan ik ring Bell verbinden hiermee aangezien ik dit niet voor elkaar krijg 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

als je de hotspot dezelfde naam geeft als je oude wifinetwerk bestaat er een kans dat hij meteen verbind.


als je de hotspot dezelfde naam geeft als je oude wifinetwerk bestaat er een kans dat hij meteen verbind.

Oke dankjewel  voor je reactie,  de hotspot is alleen zo traag dat zelfs de tv hapert als er verder niks anders op is aangesloten dus dan wordt het waarschijnlijk nog instabieler dus zal het er maar zo mee moeten doen al is dit natuurlijk wel heel slecht geregeld pffff


Hallo @Fabian v, welkom! Ik denk dat het niet helemaal de bedoeling is dat je een Ring deurbel via een hotspot verbindt met het internet. Of en hoe dit eventueel zou kunnen, weet ik niet. Je zou dit bij Ring voor kunnen leggen, als je dit nog zou willen. 


Hallo @Fabian v, welkom! Ik denk dat het niet helemaal de bedoeling is dat je een Ring deurbel via een hotspot verbindt met het internet. Of en hoe dit eventueel zou kunnen, weet ik niet. Je zou dit bij Ring voor kunnen leggen, als je dit nog zou willen. 

Ja dat snap ik dat dat niet de bedoeling is maar kpn maakt van hun probleem mijn probleem aangezien ik al vanaf zaterdagnacht  van geen enkele dienst in huis gebruik kan maken en er ook morgen pas een monteur komt moet ik toch wat he 


Ik snap dat het lastig is om zonder diensten te zitten en dat je dan een alternatieve oplossing probeert te zoeken. Het spijt me dat ik je hier niet bij kon helpen. Ben je inmiddels weer voorzien van diensten?


Ik had de diensten weer maar dat werkte nog niet optimaal gisteren lag het er om de haverklap uit heb ik jullie gebeld blijkt het probleem helemaal nog niet opgelost te zijn zit nu weer zonder diensten en bleek het ook nog eens met vette letters bij jullie in de computer te staan dat het nog niet opgelost is nu moet ik weer max 2 werkdagen wachten voordat er überhaupt weer contact met mij opgenomen wordt ik vind dit niet heel erg klantvriendelijk eerlijk gezegd en wordt er ook een beetje schijtziek van eerlijk gezegd ik had vanmorgen een videogesprek wat niet eens door kon gaan omdat die verbinding van die hotspot zo abominabel slecht 

 Mvg fabian 


Is het modem stuk? Zo nee, staat dat nog wel aan? Welk model heeft u?


De modem staat nog aan de modem was niet stuk volgens de geleerden het glasvezel kastje zelf was stuk en dat is donderdag vervangen ik heb een experiabox v10


Misschien kunt u uw smartfoon met een usb kabel verbinden met de Experiabox. Dan heeft u gewoon normaal internet via WiFi. Of het lukt weet ik niet, maar ik lees hier wel eens dat da kan. 


Dankjewel voor uw reactie hoor ik zou niet weten hoe ik mijn telefoon zou moeten verbinden met de experiabox daarbij komt nog dat het niet aan de experiabox licht maar aan het glasvezel kastje dat zit al voor de experiabox en als er geen glasvezel binnenkomt heb ik ook niks aan de experiabox mijn inziens ook niet als ik hem aansluit op mijn telefoon 


Als ik het goed begrijp, was het idee om het internet vanaf de telefoon naar de Experia Box te laten lopen. Je zou de apparaten dan aan kunnen sluiten op de Experia Box. Maar of dit werkt, weet ik niet. Ik zou ook niet weten hoe je dit dan aan moet sluiten. Het is voor nu dus toch wachten op een oplossing van onze Back Office, begrijp ik. Ik weet niet wat er moet gebeuren; ik heb nog geen gegevens van je en kan dus ook niet in het systeem kijken. Maar als het bij de Back Office in behandeling is, kan ik ook niet meer doen, helaas. Ik moet voor nu dus toch een beroep doen op jouw geduld.