Ik heb een Ring Stickup camera wired. Met het installeren gaat de camera niet knipperen en ik krijg de melding “Geen verbinding mogelijk met netwerk Ring setup 21”
Het lampje van de kabel die in de LAN poort zit brand als ik hem erin stop en na 2 sec. gaat hij uit en blijft uit. Ook al andere poort geprobeerd. Op tel. wifi uit/wifi aan. Er komt mogelijkheid om voor ring netwerk te kiezen. Diverse malen contact met ring gehad. Doen alles om mij te helpen maar we krijgen de boel niet aan de praat. Nieuwe kabels en ringblock gekregen. Niets helpt.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij adviseren?
Bladzijde 1 / 1
Welke Experiabox heeft u? Of heeft u de KPN Box? Heeft u misschien een switch in huis? Bij de tv misschien? Kunt u hem misschien eens bij die switch proberen?
Want euhm... als je een LAN kabel in een poort stopt, dan hoort gewoon het lampje te gaan branden en blijven branden. Als dat lampje bij die poort weer uit gaat, dan heeft het weinig zin om iets met je mobiel te proberen.
Hoe word het ding van stroom voorzien? Heeft het ding een eigen adapter? Snoer met stekker in het stopcontact? Of is er een PoE constructie met PoE injector? Zoiets zou ik verwachten.
Nick, dank voor je bericht.
Ik heb een Experia box v9
een switch heb ik niet.
snap wat je bedoelt met de LAn poort. de camera is bekabeld en ik zou via mijn iPhone de beelden moeten kunnen bekijken.
Het lampje waar de kabel in de poort gaat blijft uit. De camera heeft een eigen adapter met snoer met stekker in stopcontact.
Er zit een klein Ringkastje tussen met : internet in, Power, Rond device en power out.
De lampjes op het grijze kastje branden. Op de onderste foto brand het lampje van de LAN poort niet.
Dank voor je reactie en met vriendelijke groet,
Marjon
Hoi @IPAD KPN ITV probleem, welkom op ons forum! Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het Ring kastje. Als ik het goed zie is dat de Ring Elite Power kit. Ik heb het filmpje even bekeken op hun site: De Ring Elite Power Kit installeren Brandt bij jou het powerlampje wel op je Ring kastje? Op de foto lijkt hij uit. Dit zou betekenen dat er iets met het stroom niet goed gaat. Kun je die eens op een ander stopcontact proberen?
Als hij wel brandt kunnen we de verbinding naar de experiabox nog uitsluiten: Als het ethernet lampje op je experiabox uit blijft zou dat betekenen dat er helemaal geen signaal binnen komt op die netwerkpoort. Kun je de kabels op je experiabox onderling eens omwisselen om die poort uit te sluiten? En anders met een andere Ethernetkabel? Dat zou een beeld moeten geven waar het precies fout gaat!
*admin: tekst aangepast
Hoi Thomas,
Dank voor je bericht.
De lampjes op de Ring powerkit branden aan beide zijden. zie foto.s Ook het blauwe lampje op de camera brand constant. Flikkert niet. De kabel in de LAN modem heb ik gewisseld maar daar blijft het lampje niet branden. Zodra ik de kabel in de LAN poort stop gaat hij 1 sec. branden en gaat dan uit.
Ik ben trouwens allereerst bij de KPN begonnen en daar kreeg ik een nieuw modem experiabox V10, dezelfde die ik al had. Geen resultaat.
Ik had zelf al nieuwe kabels gekocht maar van Ring heb ik ook een hele nieuwe set gekregen, power kit en alle kabels. Ander stopcontact. Geen resultaat. Ik ben er al weken mee bezig. De camera verhuisd naar een ander adres want op een gegeven moment ga je van alles verzinnen waar het aan zou kunnen liggen. Ook dat gaf geen ander resultaat dan ik op het voorgaande adres had. Natuurlijk ook steeds opnieuw via de ring app de camera opnieuw geinstalleerd. Krijg m niet aan de praat. Ik blijf het raar vinden dat het lampje in de LAN poort niet brand.
Heb jij nog een suggestie? Ook Ring ondersteuning heeft me telefonisch van alles laten doen.
Ik heb zelf nog een Ring Elite op de poort en 3 binnen camera’s op batterij waar ik helemaal geen problemen mee heb.
Ik hoor de iemand iets zeggen over een router. zegt mij niets. Ik heb alleen een modem. Waar de andere camera’s prima op werken. Of zou het een te zware belasting zijn?
Dank voor je relatie en met vriendelijke groet.
Marjon Nijman
Hierbij de foto's dat de pokerkit lampjes branden en de LAN poort niet. Ook niet bij wisselen van poort.
Dat is wel een mysterie inderdaad! Dat het lampje bij de LAN aansluiting uit blijft betekent in principe dat er geen signaal door komt, ik denk dat de power kit niks met het signaal doet dus dan zou de camera geen reactie geven. Was die ook al vervangen?
Inhoudelijk heb ik hier zelf ook niet zoveel verstand van vrees ik, ik hoop dat de community hier misschien nog iets zinnigs over te zeggen heeft.
Weer telefonisch contact met Ring Nederland gehad. Verbond mij door met een Ring medewerker in Amerika.
Om een lang verhaal kort te maken: ik krijg een nieuwe camera toegezonden.
Als ik geen Engels sprak zou er zelf een tolk het gesprek begeleiden.
Wat een service.
eind goed al goed. En bedankt voor uw reacties.
Wauw! Wat netjes! Bedankt voor je terugkoppeling! Ik ben benieuwd hoe het afloopt!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.