Skip to main content

Hallo,

Ik heb een robotstofzuiger Blaupunkt Xtreme gekocht. De handleiding geeft aan dat de Bluebot app gedownload moet worden waar vervolgens de stofzuiger gekoppeld dient te worden. Helaas lukt me dit niet.

Ik heb diverse chats hier al gelezen in de hoop de juiste oplossing te vinden maar ik ben niet heel technisch aangelegd. Gegevens die ik vast wil delen:

Merk: Blaupunkt Bluebot Xtreme 2.4+5Ghz

Foutmelding: "kan wifi netwerk niet vinden". 

Ik heb dit geprobeerd op zowel de 2.4Ghz als de 5Ghz wifi verbinding.

UpnP staat aan

Iemand tips? (In simpele taal 😉)

Alvast bedankt!!

Nikolle

Hi @Nikolle, welkom bij ons. 

Als we bij het begin beginnen, heb je deze stappen van de Blaupunkt uitgevoerd? Ik snap dat je niet al te technisch bent, maar zou je misschien een foto/printscreen hier willen plaatsen van wat je ziet? 

Ook al heeft dit weinig met KPN te maken, denk ik graag met je mee. 


Dag Alex,

Fijn dat u mee wilt denken. Ik heb de Bluebot app gedownload en een account aangemaakt. Ik zie dan diverse apparaten en kies degene die het instructie boekje heeft aangegeven. 

Op dat moment moet ik een wachtwoord invoeren, zodra ik dat doe krijg ik de SmartLife optie te zien en kan deze aanklikken. Echter loopt ik daar steeds vast met de "verbonden zonder internet". Ik ga dan ook niet terug naar de bluebot app, als ik die zelf opnieuw open begint het process weer voor af aan. 

De app een keer verwijderen en opnieuw installeren is helaas niet de oplossing. Bij deze een foto van het scherm waar ik steeds vastloop.

Groet, Nikolle

 


Ik ben zelf ook nog een beetje zoekende. Probeer anders om de stofzuiger te resetten, ik heb een video hierover kunnen vinden. In het laatste geval kan je nog een e-mail sturen naar de klantenservice van Blaupunkt zelf. 

Ik hoop dat het zo lukt.Â