Skip to main content

Heeft iemand de ROG Rapture GT-AX11000 PRO of ROG Rapture GT-AXE16000 + 4Gbit abo al in gebruik? Ik heb momenteel de Box 14 + een Fritz voor Wifi maar ik ben niet superhappy met de combi, zou liever één apparaat hebben.

Hallo @MNL1, interessante vraag. De set-up die jij overweegt, ben ik op het hier binnen de KPN community nog niet tegengekomen. Je kunt ook overwegen om jouw vraag via Tweakers te stellen. Wellicht dat je daar wel ervaringen tegenkomt van medegebruikers. 


Hallo @MNL1, interessante vraag. De set-up die jij overweegt, ben ik op het hier binnen de KPN community nog niet tegengekomen. Je kunt ook overwegen om jouw vraag via Tweakers te stellen. Wellicht dat je daar wel ervaringen tegenkomt van medegebruikers. 

Ik heb nu 36 uur de kpn box 14 en wat een drama. Verbinding valt nonstop weg. Hier op het forum zijn er meer mensen met dezelfde problemen. Ik heb inmiddels een klacht bij kpn ingediend. Als dat niets uithaalt ben ik wel geforceerd om zelf een dure oplossing zoals deze asus aan te schaffen 😵💫 en dan zullen we sowieso wel zien hoe dat werkt.


ik heb dan wel geen kpn maar dit haal ik bij ziggo 1Gbps pakket modem poort 4 2.5Gbps poort router, 10Gbps


Ik zelf heb ervaring met de ROG Rapture GT-AXE11000 in combinatie met Fritzbox 7590 en naast deze heb ik ook 2 Asus RT AX82U routers.

 

voor gaming van mijn kinderen heb ik de ROG Rapture GT-AXE11000 bij hun apparaten geplaatst en de RT AX82U verdeeld over mijn woning. Deze routers staan in accesspoint en bekabeld met de Fritzbox. De combinatie zorgt voor zeer hoge snelheden op het netwerk. De vertragingen voor gaming is zeer laag, waardoor mijn kinderen zeer tevreden zijn. Zelfs vrienden uitnodigen om hier te gamen. Je kunt ook in bridge mode werken die draadloos is, maar liefhebber van bedraad en mijn advies is dan ook bedraad.

 

​​​​​​Zeer tevreden met deze combinatie en bij kpn geen klachten. Nou ja 1. De prijs van het abonnement. Dat is voor een andere forum groep.