Het probleem komt hier op het forum heel vaak voor en ook veel met storingen en ik vind geen oplossing dus zelf maar een topic gestart.
Een paar weken geleden heb ik mijn abonnement gewijzigd in hussel. Dezelfde dag nog zag ik mijn modem, de v10, diverse keren actief worden en blijkbaar zijn toen de instellingen gewijzigd. Sinds dat moment brand bij mij ook het rode servicelamje. Maar voor zover ik kan zien heb ik geen storingen ofzo.
Uit ervaring weet ik dat ik voordat ik ga bellen eerst de stekkers eruit halen, minuutje wachten en stekkers er weer in, maar geen resultaat.
Omdat ik geen storing of iets heb, ben ik niet meteen gaan bellen maar nu zijn we twee weken verder en lampje brand nog steeds. Gisteren toch maar contact gezocht via de chat en kreeg te horen(lezen) dat dit heel vaak voorkomt en dat er niets aan de hand is.
Dat klopt ook wel maar hier op het forum lees ik ook hele andere verhalen waarbij storingen en problemen veelvuldig worden genoemd, vandaar dat ik mijn verhaal ook maar eens in het forum plaats.
Dus in het kort, sinds 2 weken blijft het rode lampje continu branden, verder heb ik (nog) geen storingen maar uit andere verhalen maak ik op dat er ook mensen zijn met hetzelfde probleem die wel klachten hebben. Want rode lampjes horen er niet te zijn. Wie heeft er een oplossing?