Skip to main content

Ik ervaar de laatste tijd steeds meer ongemakken. 

Netflix springt er dagelijks uit (op beide stb's).

De stb beneden valt radio soms weg. Opnieuw opstarten dus. 

WiFi valt regelmatig weg. Heb inmiddels andere router gekocht en ingezet als accespoint om in ieder geval nog wifi te hebben.

Ik heb een experiabox 8 welke alle apparatuur denk ik niet meer aan kan. Denk erover om over te stappen. 

Hoi @Rob.1962 . Welkom op het forum.

Wat een irritante storing. Als er iets wegvalt gebeurt het dan op alle apparaten tegelijk? Hoe gaat het met je internet?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik je lijn en experiabox doormeten. 


Hoi Erwin, profiel verder aangepast. Net viel er beneden nog weer een hmb2260 uit. Wanneer we hem weer aanzetten doet ie het wel weer. Internet valt ook regelmatig weg. Dat is vooral voor mijn vrouw vervelend als ze in de Salon met klanten bezig is. 


Hoe zijn de ontvangers aangesloten? Met een rechtstreekse kabel zonder dat er kastjes of iets dergelijks tussen zit? 


Ja, rechtstreeks op de router, zonder switch. 


Ja, rechtstreeks op de router, zonder switch. 

En zonder dvs? 

 


Yep, direct met een cat 5 ethernet kabel


Yep, direct met een cat 5 ethernet kabel

Dus geen dvs in huis?

U heeft de tv ontvangers toch wel een de Experiabox en niet aan uw tweede router?


Nee alles direct aan de experiabox. 


Leuk je even gesproken te hebben. Er is een nieuwe Experiabox onderweg. Heb jij de SMS ontvangen?

Mochten de problemen daarna blijven, wil ik dat uiteraard graag weten. :-)


Hoi Erwin, 

Eensgelijks. Ik heb de SMS ontvangen.

Alvast bedankt voor de manier waarop je de klacht oppakt. Hoop inderdaad dat de problemen dan zijn opgelost. Je hoort in ieder geval nog hoe het gaat.

 

Groeten Rob 


Hallo Erwin, 

De nieuwe router zit er tussen en tot nu toe geen uitval gehad. Perfect dus. Tevens is er een beter internetbereik :grinning: . Hartelijk dank voor de goede en snelle service. 

Groeten Rob 


Super! Dank voor de update en ik ben blij dat het goed werkt.

Als je in de toekomst andere vragen hebt, weet je mij te vinden.