Skip to main content

Hallo KPN medewerkers,

 

Mijn Access Point router (Asus RT-AC1200) boven op mijn kamer wil nog wel eens uitvallen tijdens het gamen. De Experia Box van KPN blijft het dan wel doen. Als het voorvalt dat de router er opeens uitvliegt, dan kan ik ook niet meer pingen van de Experia Box naar de Access Point boven. Om dit nu op te lossen moet ik moet de Access Point eruit halen, dan beneden de Experia Box eruit en daarna er beide weer in. DHCP is uitgeschakeld op de Access Point. Ik had eerder al een opmerking gekregen dat mijn oude router (Asus RT-N12D1) een oude en slechte router was en dat daar misschien het probleem lag met de bandbreedte. Nu heb ik een nieuwe gekocht (de Asus RT-AC1200), maar nog steeds zonder enig resultaat. Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Groet,

 

Robin

Waarom dezelfde vraag 2 x plaatsen?


@Nick83 Mijn vorige reactie op die andere post was op een één of andere manier verwijderd door wie dan ook. Daarom probeerde ik het maar op deze manier...


@Nick83 Mijn vorige reactie op die andere post was op een één of andere manier verwijderd door wie dan ook. Daarom probeerde ik het maar op deze manier...

Nee hoor, hier staat die nog gewoon: https://forum.kpn.com/internet-9/verbinding-valt-weg-497296


U heeft geen mogelijkheid uw apparaat bekabeld aan te sluiten?


@Nick83 Eigenlijk niet, maar het zou gewoon moeten kunnen met een Access Point neem ik aan?


Een accespoint zou beter zijn een wifirouter ja. Misschien kun je deze nieuwe wifirouter in accespoint mode zetten?


De nieuwe wifirouter staat al in Access Point mode