Skip to main content

Mijn Rudy robot stofzuiger kan niet verbonden worden met wifi.

Alles al geprobeerd.Ook 2 en 3 G ipv 5.

Gereset en alles.

Het is de 35 C robot stofzuiger.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik snap niet wat je bedoelt met "Ook 2 en 3 G ipv 5" immers we praten hier over wifi.

Welke Experia/KPN Box heb je?

Heb je daarnaast ook nog wifi accesspoints en zo ja welke?


Een snelle zoektocht op google geeft dit:

 

Connecten:
Met de WIFI ging ik even de mist in. Je moet met je telefoon connecten met het WIFI signaal van de stofzuiger contact maken en vervolgens voegde de app de stofzuiger toe en sprong mijn telefoon weer terug naar mijn eigen WIFI. Verder hebben we de stofzuiger een naam gegeven en we konden aan de slag.

 

Helpt dit?


Alles geprobeerd.Geeft steeds aan geen internet verbinding,terwijl er bij de wifi  robot 35 C gratis staat.


Gratis?

Waar staat dat?


Bij de netwerk gegevens.Aut dedecteren komt gratis te staan


Oh in je lijst van netwerken? En als je daarop tikt kun je niet verbinden?


Dan komt er te staan verbonden.Geen internetverbinding.


Dan komt er te staan verbonden.Geen internetverbinding.

Ja dat kan kloppen, want je verbind met je robot. Volgende stap in via die eufyhome app de verbinding met je internet te maken zodat robot en modem connectie hebben.

 

 

Handleiding:

 


Je hebt een account moeten aanmaken voor de app ? passwords zijn op internet en in app hetzelfde ? misschien moet het OS van je telefoon nog toestemming geven ? of gratis periode voorbij, van de app ?

je moet goed weten wanneer de wifi verbinding weer actief is van telefoon en je wifi van je router, vaak is bij een setup eerst even een directe wifi verbinding nodig tussen telefoon en het aparaat, daar na niet meer, anders dus de app helemaal van de telefoon afhalen, en opnieuw iinstaleren, wel goed kijken waar je eventueel een account hebt aangemaakt, dat dat weg is, of nog wel online op t internet.

bij een nieuwe setup ook de robot uit je wifi lijst van je telefoon halen.

btw. heeft de robot wel al een keer goed gewerkt met de app ?

dit zijn dus de dingen waar het soms mis kan gaan, denk ik zo...