Skip to main content

Sinds kort overgestapt naar KPN en heb hierbij als modem een box 12 ontvangen.

Probleem nu is dat ik de volgende zaken niet meer gekoppeld krijgen aan de wifi.

  • Samsung multiroom WAM751 of M7
  • Steinel L600 lamp met camera.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Hoi @Alex141976 . Welkom op het forum.

Het is lastig voor mij om hier een antwoord op te geven. Dit valt buiten mijn ondersteuning.

Wat voor foutmelding krijg je? Hoe ga je precies te werk?

Misschien hebben @wjb en @Nick83  tips.


Zet wifiy eens uit op de V12 door bij 5GHz 802.11ac te kiezen en bij 2.4GHz 802.11b/g/n.

Kan je dan die apparaten wel koppelen.

Zo nee, zet 5GHz wifi uit en probeer opnieuw of je die apparaten kunt koppelen.

Daarna kan je 5GHz weer aan zetten.

Is het nu wel gelukt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.


Goedemiddag, ik heb de opgegeven optie nog niet geprobeerd. Privé helaas even onverwacht andere prioriteiten. 

Ik kom er zeker nog even op terug. 

Groetjes Alexander 


Goedemiddag,

Ik heb de volgende adviezen opgevolgd, namelijk: V12 door bij 5GHz 802.11ac te kiezen en bij 2.4GHz 802.11b/g/n.

Dit heeft geholpen, ik heb weer toegang tot beide zaken.

Vriendelijk bedankt.

Groet Alexander


Dat is goed nieuws, @Alex141976 ! Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je ons te vinden!


Ik heb ook een 12 Box en een Steinel XLED CAM floodlight en ervaar hetzelfde probleem. Ik heb ook de instellingen veranderd naar V12 door bij 5GHz 802.11ac te kiezen en bij 2.4GHz 802.11b/g/n. Ik nog steeds niet de Camera connecten. Ook niet nadat ik de 5GHz uitgezet heb.

Kan dat misschien komen omdat ik de KPN wifi versterkers gebruik of omdat ik de box nog niet herstart heb?

 


@Japiox . Dat zou heel goed kunnen. Die versterkers nemen de wifi vaak over. Wat gebeurt er als je die even uitzet?