Skip to main content

Hallo

 

Ik heb en V10 modem van KPN ik heb 1wifi gewoon en 2 als gast en deze dezelfde toegangen verleend zodat ze even snel zijn.

Vreemde is dat de samsung telefoon en tab en me buiten camera niet op de 1 wifi werken maar wel op gast, me Huawai telefoon en me laptops kunnen op beide wifi’s inloggen.

foutmelding is steeds wachtwoord maar dat is 100% goed anders zou hij op me andere apparaten niet werken.

Graag een oplossing 

Groet, Cor

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @cor01, wat een gek probleem zeg :thinking:

Je hebt dus een gastnetwerk, waar al je apparaten mee kunnen verbinden, én je gewone wifi netwerk en daar kunnen sommige apparaten niet mee verbinden? Zou je de naam en het wachtwoord van je gewone wifi netwerk eens willen wijzigen via de servicetool, zodat je bij alle apparaten opnieuw in kunt loggen met verse gegevens? Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat, hoor het graag!


Ik heb deze aangepast en beide doen het op alle apparatuur vreemd dat sommige instellen anders stonden dan wat ik eerder had ingesteld. Bedankt


Ah, fijn dat dit trucje geholpen heeft! Alles is nu dus weer helemaal in orde?  :relaxed:


Ja zeker, bedankt


Top! Graag gedaan en dan sluit ik hierbij dit topic :relaxed:


Mijn partner heeft een Samsung Galaxy S6 telefoon en kreeg de laatste tijd steeds de melding wel verbonden met de Experia V10 router maar geen internet. Onze beide PC's en mijn LG telefoon hadden wel via WIFI internet.

Ingelogd op de Experia router, tapblad internet aangeklikt, 3G/4G stond ingesteld op “op verzoek”, gewijzigd naar “altijd aan” en geklikt op toepassen. Probleem opgelost.