Skip to main content

eindellijk mijn personalcloud van seagate weer benaderbaar, nu aangesloten aan een deco x60. Nu mag ik vanaf alle devices (iphone, macbook, Windows-pc) alleen maar lezen, niet schrijven.  Iemand enig idee?

Hi @Paccoboek. Dit valt buiten de ondersteuning en is dus niet mijn vakgebied. Maar ik heb via de website van Seagate kunnen vinden dat deze melding vaak het resultaat is van een NTFS partitie. Hopelijk helpt dit je wel een beetje op weg. Laat je weten of dit heeft geholpen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Het is iets anders verlopen dan Bram_ verwachtte of beschreef: de personalcloud heb ik teruggeplaatst, direct aan de experiabox, en is nu weer volledig benaderbaar voor alle computers en telefoons in mijn netwerk. 
Wat echt veranderd is: het ip-adres wat de nas krijgt is niet langer fixed, maar wordt geleverd door de dhcp-service van de experiabox.  
Voor mij is alles goed zo, dit topic mag dicht.

hartelijk bedankt!


Goed om te horen dat het in ieder geval weer werkt! :relaxed: Ik zal het topic sluiten.