Skip to main content

ik heb bijzonder slechte wifi in huis en heb echt alles geprobeerd deze te verbeteren, nu is het geval dat ik door de wifi tester vanuit kpn het advies krijg een monteur langs te laten komen.

ik wacht nu al 2 maanden maar krijg nog steeds het bericht dat ze geen afspraken maken ivm corona. dit vind ik bijzonder slecht want ik betaal flink voor dit abonnement maar krijg hier niks voor terug behalve slechte wifi en veel verloren tijd die erin is gestoken om hier iets aan te doen en de klantenservice uberhaubt aan de telefoon te krijgen. 

wie kan mij vertellen wat ik hier nog aan kan doen want ik word het behoorlijk zat….

mvg casper

Hi @prulletje, wat jammer dat je al  zo lang tegen slechte wifi aanloopt :slight_frown: 

Het klopt dat we nog steeds geen monteurs aan kunnen sturen bij problemen met de wifi, de Corona maatregelen zijn nog steeds van kracht en we hebben de gezondheid en onze klanten én monteurs op dit moment voorop staan! Dat je hierdoor niet echt verder geholpen wordt, dat is wel erg zuur natuurlijk. Doet het internet via een bekabelde verbinding het wel gewoon goed? En hoe zit dat met interactieve tv, als je dat ook in je abonnement hebt zitten?  

Zou je verder je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!