Skip to main content

Ik heb nu een nieuw probleem sinds het nieuwe modem doen m’n boxen het goed, maar nu heeft de PlayStation 5 een slechte verbinden met het internet. Regelmatig wordt hij eraf gegooid! Ook Disney+ die m’n zoon op z’n ps5 kijkt laadt heel traag en ook z’n iPad heeft er moeite mee. Dit is wel boven en het modem staat beneden. Kan het nu dan weer zijn dat ik WiFi versterkers nodig heb?  Zou wel erg flauw zijn als ik die moet kopen, de ellende is namelijk begonnen na een update van m’n vorige modem  .


 

wie weet een oplossing!?

 

*Admin: nieuw topic voor vraag aangemaakt

Hi @Irmaisathome, welkom!

Zo te lezen lukt het nu niet om een stabiele draadloze verbinding te maken/ houden: irritant! In het volgende topic staan goede tips:

En een oplossing kan zijn om de servicetool Wifi Manager te doorlopen. Je verbinding wordt dan op afstand gecontroleerd en geoptimaliseerd èn je krijgt een wifi advies op maat:
 

Mocht je het advies krijgen om SuperWifi punten aan te schaffen, dan kan dat tegen een superscherpe prijs. Weet dat je het ook kunt uitproberen: binnen 14 dagen kun je de SuperWifi punten weer retourneren in één van onze winkels. Zo kun je ook uitproberen of de SuperWifi punten het gewenste resultaat opleveren. 

Laat je weten of je verder komt met deze informatie?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ja probleem is opgelost!


Wat fijn om te lezen! Wil je nog met eventuele meelezers delen hoe het opgelost is?