Skip to main content
Beantwoord

Situatie woonkamer/meterkast aanpassen

• August 24, 2020
  • 28 reacties
  • 1559 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Auteur
  • Topper
  • September 8, 2020

Hallo allemaal,

met jullie hulp heb ik zojuist maar alvast eea weggehaald. Het enige dat nu nog over is, is het grijze kastje linksonder. Ik zag niet zo gauw hoe ik dat los kreeg, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit ook gewoon weg mag? Het lijkt een soort splitter of iets, weet iemand wat het voorstelt?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 8, 2020

Het grijze kastje net onder de ISDN NT bedoel je. Ik denk dat dat de ISDN/DSL splitter is. Heeft ook absoluut geen functie meer.

Er staan wel wat teksten bij de aansluiting maar behalve links ‘phone’ kan ik het rechts niet erg goed lezen op je foto.

• Auteur
  • Topper
  • September 8, 2020

Het grijze kastje net onder de ISDN NT bedoel je. Ik denk dat dat de ISDN/DSL splitter is. Heeft ook absoluut geen functie meer.

Er staan wel wat teksten bij de aansluiting maar behalve links ‘phone’ kan ik het rechts niet erg goed lezen op je foto.

Klopt! Rechts staat zo uit m'n hoofd DSL boven, en ook nog ergens inline of iets dergelijks. We halen m gewoon weg! Dank je :)