Hallo,
Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb sinds kort alles bij KPN (mobiel, tv en internet). Nu heb ik sinds kort last van slechte WiFi op de Expedia WiFi.
in januari is er een monteur geweest die alles heeft aangesloten. Alles werkte perfect. Hij had ook voor boven een extra WiFi punt gemaakt (via kabel, zwarte kastje). Dit werkte perfect. Tot een maand geleden. Wij hebben toen een stroomstoring gehad en sinds dien is het drama.
Het volgende probleem doet zich voor:
Als
wij boven zijn in onze slaapkamer. Hebben wij vol bereik WiFi alleen geen internet (zie foto). Dit is ± 6 meter van de Expedia WiFi.
Ik heb de volgende dingen al gedaan, een WiFi check via kpn, modem gereset en ook Expedia WiFi gerest. Niks lijkt te werken.
Volgens de WiFi check kunnen ze het probleem niet oplossen en heb ik recht op een monteur. ivm Corona komt er op dit moment geen monteur.
hebben jullie misschien nog tips of ideeën?
Kan ik via de kabel of WiFi misschien zelf in de Expedia WiFi komen en daar de instellingen bekijken? Heeft het misschien iets te maken met 2.4 of 5GHZ. Dat een van deze uit staat.
Ik hoor graag van jullie.