Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant die gisteravond voor het eerst in de lucht ging met tv internet en telefonie

Mij was gezegd dat als de superwifi weer voorradig was ik hem zo kon om zetten.

Nou dus niet 

Ik heb een sterk vermoeden dat jullie alleen maar klanten zo aan willen trekken en zeggen 'oh de superwifi is niet meer voorradig' en hem dan beloven dat als de superwifi wéér voorradig is dat ik de superwifi zou kon krijgen en dat de contract weer veranderd zou worden

Ik vind dat niet leuk en ben erg boos omdat ik gisteravond ruim 1 1/2 uur aan de telefoon heb gehangen en dit antwoord kreeg.

Ik wil dat er iets aan gedaan wordt !!!

Roy Knaapen.

 

Je hebt dus een tijdje geleden een contract afgesloten. Was dat tijdens de aktie dat je gratis super wifi's zou krijgen of heb je toen korting gehad?


De vrouw (KPN  collega van jouw)mij zonder dat ik het wist korting gegeven van 6 maanden  en vertelde mij  dat als er  superwifi weer was ik het contract kon aanpassen


De vrouw (KPN  collega van jouw)mij zonder dat ik het wist korting gegeven van 6 maanden  en vertelde mij  dat als er  superwifi weer was ik het contract kon aanpassen

Joep is geen medewerker van KPN, maar ook een forum gebruiken. Net als ik trouwens.

Je krijgt in principe OF korting OF de SuperWifi. Niet beiden. Maar je kan nu evt. overwegen om met het geld van de korting de SuperWiFi aan te schaffen? Is een beetje een omweg, maar het is een optie :)


Hi @Knaapen. Zoals vermeld is het Ă³f de korting, Ă³f SuperWifi. Je kan niet achteraf het nog weer aanpassen helaas. Excuses als dat niet duidelijk was. Maar nu je de korting krijgt, kun je eventueel zelf de SuperWifi punten aanschaffen inderdaad.