Skip to main content

Sinds een aantal dagen is internet 4 x zo traag als normaal. Graag een oplossing.

contact aanvragen met de helpdesk blijkt een catch 22 te zijn bij kpn. Alle tools die er zijn bieden geen oplossing.

Hoi @Hschaar, welkom op het forum! Inmiddels zijn we al weer even verder. Ervaar je dit probleem nog steeds?
Meet je de langzame snelheden via een bekabelde verbinding of via wifi? In het laatste geval moet onze online wifimanager eigenlijk altijd wel een oplossing hebben!
Als je de langzame verbinding ook via de kabel hebt kan er met de lijn misschien iets mis zijn, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Als je een week wacht met een eerste reactie dan krijg je ook niet gelijk een reactie terug. En er is nog geen oplossing behalve de tip om de WiFi manager in te vullen. Al 3 x gedaan zonder resultaat. Ik leg me er vooralsnog bij neer en ga op zoek naar een stabiele provider die meer service biedt.