Skip to main content

Ik heb een abonnement via Telfort op internet, tv en bellen. Telfort is opgegaan in KPN. Mijn wifi in huis is met de experiabox 10a is zeer slecht. Nu geeft KPN bij nieuwe abonnementen 2 superwifi punten kadeau. Ik wil als vaste klant ook aanspraak maken op goede wifi in huis. Wat kan kpn daar voor mij in betekenen gezien het gratis aanbieden van die wifipunten voor nieuwe klanten?

Omdat Telfort nog niet is opgegaan in KPN met thuis internet kan je overstappen naar KPN, en hoor je als elke andere nieuwe klant dezelfde aanbieding te krijgen of korting of deze wifi toegangspunten.

KPN hoeft voor jou hier nog niks te doen, dat zit nog bij Telfort, deze geven jouw het advies zelf accespunten aan te schaffen. Het netwerk in de eigen ruimte valt onder eigen verantwoording.

Waarschuwing als je nu zelf naar KPN overstapt raak je wel je Telfort voordelen waar het Combivoordeel betreft kwijt. 

 

Wacht je tot je wel KPN internet klant bent kan je wellicht de wifimanager gebruiken, mits mogelijk voor klanten die zijn omgezet van Telfort.


Hoi @Willh welkom op het KPN Forum, zoals @Galdor68 inderdaad noemt is je thuis abonnement nog niet over naar KPN. Voor vragen over je huidige aansluiting kun je hiervoor het beste contact opnemen met het Telfort forum of hun klantenservice!