Beste Joep1965,
"Super wifi's lrijgt u nooit gratis."!!?
Nou en of dat nieuwe klanten gratis super wifi bij kpn krijgen!! Niet 1 maar zelfs maar liefst 2 stuks ala dat nodig zou zijn!
Mee eens net zoals mr.Peterev. Hierboven zegt
Onder het motto slogan, u krijgt het beste van kpn (nieuwe klanten lokker systeem)
Jullie geven alles om. Maar klanten te werven.
Ik zit namelijk in het zelfde schuitje in 2 weken tijd 2 verschillende kpn monteurs over de vloer gekregen ivm wegvallen en zeer slecbte wifi signaal in en om het huis heen 2 extra wifi versterkerz door hen geplaats en alle bij de monteurs aan het einde ook vonden dat versterkers mijn probleem niet kunnen oplossen blijven ze bij klantenservice roepen u heeft 8 jaar geleden ook korting of iets bij uw abonnement ansluiting gekregen net als dat de dag vandaag nieuwe klanten mogen kiezen wat ze willen korting of super wifi. Maar ik woon in een bunker zoals de monteurs zelf het hebben benoemdd. Maar wat kpn beloofd" u krijgt het beste en we beloven de snelheid en signaal dat bij uw abonnement hoort te gaan leveren!!
Lulkoek en bedrog is het heb hier nu dus een experia nieuwste en 2 versterkers en als ik op de trap naar boven loop begint het gehaper van youtube of Skype totdat je verplicht blijft wachten dat wifi omschakeld naar data van telefoon en vervolgens bovenaan de trap aangekomen of nog een paar minuten later de versterker het signaar over laat nemen, en zo gaat het als je van binnen naar de tuin gaat en naar de andere plaatsten in huis, het is schandalig om je trouwe klanten waar je al meer als 8 jaar elke maand 85 euro tel, internet en tv van uitperst en daarnaast 4 mobiele abbonementen ook incasseert dan nog durven te roepen niemand krijgt super wifi gratis!!
KPN doet niet wat het beloofd en lever zou moeten eigen monteurs van kpn roepen dat versterkers het slechte wifi niet kunnen verbeteren en super wifi enige optie is en nog gaat er bij de klantenservice geen alarm bellen rinkelen dat na 2 monteurs het euvell er nog steeds is en blijft totdat. De klant zoals ik en met mij heel wat meer klamten naar ziggo en of Vodafone en zo wel meer goede providers wel doen wat ze moeten doen, ik ben nog wel klamt bij kpn maar dit duuet niet lang meer of wij gaan weg. Mvg mr M uit Tiel
*admin: topic afgesplitst