Skip to main content

Via de kpn app meerdere keren een meting gedaan en op zolder en beneden is de wifi verbinding onder de maat. Via de app kreeg ik dit ook bevestigd dat na nieuwe instellingen van de experia 10 de snelheid niet was verbeterd.  Toen kwam een voorstel om wifi versterkers te kopen voor €98,00. Maar ik heb bij andere klanten gezien dat zij na aantoonbare slechte wifi deze wifiversterkers gratis hebben gekregen. Dat zou ik ook graag willen.  Heb je hier als bestaande klan recht op ?

Welkom op het forum @BasP69, jammer dat het niet helemaal lekker loopt met de wifi :slight_frown: Wat is er precies aan de hand? Is de snelheid laag of is het signaal instabiel?

De Wifi versterkers (Experia Wifi) hoor je gratis van ons te ontvangen als je snelheid niet boven de 20Mb uitkomt via de wifi (terwijl er wel een hogere snelheid binnenkomt op de Experia Box). Is dat bij jou wel het geval?

 


Beste Maja, dank voor je reactie. Ik heb inmiddels met een collega van je een chat gehad en hij heeft 2 Wifi versterkers toegezonden, Daardoor werkt het wifi nu prima. Top geregeld door hem.

Alleen jammer dat ik een dag eerder bijna een uur aan de telefoon had gehangen met een kpn medewerkster  en die bleef maar volhouden dat ze geen gratis wifi versterkers mocht verstrekken, alleen aan nieuwe klanten. Ik heb haar meerdere malen het verhaal aangegeven van snelheid onder de 20 mb en dat er dan wel recht was op gratis versterkers, maar ze was onvermurwbaar. Daarom heb ik me na dit telefoongesprek op het forum gemeld. Ik heb ook een prive bericht via dit forum aan één van je collega's gestuurd die  op dit forum aan meerdere leden antwoord op vragen gaf. Maar die kpn medewerker  heeft ook nooit terug gereageerd.  Dus qua communicatie kan de kpn nog wel het een en ander verbeteren.


Ah, heel erg fijn dat het toch is gelukt om 2 Experia Wifi aan te vragen en dat alles nu weer naar behoren werkt! :blush:

Ik heb ook een prive bericht via dit forum aan één van je collega's gestuurd die  op dit forum aan meerdere leden antwoord op vragen gaf. Maar die kpn medewerker  heeft ook nooit terug gereageerd.  Dus qua communicatie kan de kpn nog wel het een en ander verbeteren.

Als de betreffende collega net 2 weken vakantie heeft (of ziek is) en je stuurt een privébericht, ziet verder niemand dat :wink: Meerdere van mijn collega's hebben momenteel vakantie dus het kan goed zijn dat je bericht nog niet gelezen is. Wij werken alleen via topics en niet via privéberichten, juist om deze reden.