Skip to main content

Afgelopen weken diverse keren contact opgenomen met KPN ivm slechte wifi, traag tv menu en slechte dekking mobiele tel. netwerk. voor meer dan 300 euro superwifi aan laten leggen (wat je als nwe KPN klant gratis krijgt) en gisteren met een kpn medewerker moeten vaststellen dat hun netwerk bellen vanuit huis niet mogelijk maakt. Vodafone biedt op dezelfde plek prima netwerk, dus met beide telefoons maar overgestapt. Waarom gaat KPN zo ondankbaar om met trouwe klanten?? 

@Bloemveld Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat de situatie niet zo is gelopen als gehoopt. 

Het klopt inderdaad dat je als nieuwe klant kunt kiezen tussen een kortingsperiode of 2 Superwifi punten. Op het moment dat je nieuwe klant wordt ontvang je eenmalig een welkomstaanbod, en op dit moment is dat de genoemde. 

Voor wat betreft de mobiele dekking is het voor ons helaas (nog) niet mogelijk om in alle woningen 100% dekking te bieden, op het moment dat een andere provider dit wel kan dan is het soms inderdaad verstandig om daarvoor te kiezen. 

Mag ik ook vragen wat je precies ondankbaar vindt aan hoe KPN met haar klanten omgaat? 


Hoi Rutger,

Wat ik bedoel is dat KPN veel energie en geld stopt in het binnenhalen van nwe klanten. Bestaande, trouwe klanten hebben KPN geholpen groot te worden maar ik had gehoopt dat ik een ander antwoord zou krijgen als ik een storing meld of aangeef dat ik binnenshuis geen telefoonontvangst heb. "Ik mag hier geen uitspraak over doen, dan moet u maar overstappen op een andere provider" kreeg ik te horen. Dat hebben we dus maar gelijk gedaan.

In mijn bedrijf koesteren en pamperen wij onze trouwe klanten. Zij zorgen voor onze groei en salarissen. Het werven van nwe klanten is noodzakelijk maar relatief duur.

Het beschikbaar stellen van zenders waar geen hond naar kijkt als compensatie voor weken lang tv verstoringen vind ik een klap in het gezicht. Temeer omdat er miljoenen ri. eredivisie gaat waar voetbalmiljonairs handenwrijvend mijn KPN maandcontributies incasseren. 

Daarom vind ik dat KPN ondankbaar met haar trouwe klanten omgaat.


Hartelijk bedankt voor uw mening en gelukkig heeft de collega goede dekking in uw huis zodat u weer tevreden bellen kunt.

Nog een leuk welkomstcadeau gekregen?

 

 


Jazeker, met de dekking van Vodafone zijn wij weer gewoon in staat in huis te bellen en gebeld te worden! Geen cadeaus nodig! 


En zo is het overal wat. Bij mij is het precies anders om.


@Bloemveld Het verbeteren van mobiel bereik is erg lastig en het kan soms lang duren voor een plek waar slechter bereik van beter bereik te voorzien. 

Daarin is een eerlijk advies dan belangrijk, op het moment dat een andere provider betere dekking kan bieden dan wij dan is het eerlijke advies om voor deze provider te kiezen. 

Wij zijn uiteraard ook erg blij met onze bestaande klanten en we willen deze het liefste behouden, alleen willen we ook dat klanten op een zo goed mogelijke manier gebruik kunnen maken van hun diensten. 


Beste Rutger (KPN),

Ik krijg toch het gevoel dat KPN mij een zeur vindt n.a.v. de kritiek die ik heb geuit, maar ik lees nu net dat de omzet en klanttevredenheid bij KPN dit kwartaal aanzienlijk is teruggelopen. Misschien heeft deze zeur dan toch een klein beetje gelijk en ben ik niet de enige die er zo over denkt.....


Beste Rutger (KPN),

Ik krijg toch het gevoel dat KPN mij een zeur vindt n.a.v. de kritiek die ik heb geuit, maar ik lees nu net dat de omzet en klanttevredenheid bij KPN dit kwartaal aanzienlijk is teruggelopen. Misschien heeft deze zeur dan toch een klein beetje gelijk en ben ik niet de enige die er zo over denkt.....

zo gaat dat bij elke provider .

als trouwe klant ben je niet intersant .


Waarom niet dan? Wat moet providers doen om jou een ander gevoel te geven? Nederland staat in de top 3 van landen met het beste netwerken  ter wereld.  Dat kost wat. Of zeg jij van nou het mag best wel wat minder goed als het maar goedkoop is?