Skip to main content

Hi Kpn,

Sinds een tijdje heb ik een hele slechte wifi verbinding. Ik heb het een aantal keer kunnen oplossen met de wifi manager maar het wordt er niet beter op. Vandaag ligt mijn wifi er gewoon helemaal uit en heb ik ondertussen alle stappen die op de site van kpn staan al een paar keer gedaan. Ik heb een aantal andere forums door gelezen en heb het idee dat mijn experia box v8 niet meer goed werkt. Help?! 

Mvg, Brenda

Hoi @BrendaJ, welkom op het forum! Slecht wifi zit niemand op te wachten! 
Ik kan een V8 niet laten omruilen tenzij deze echt aantoonbaar defect is. Ik begrijp dat je de wifimanager al doorlopen had, waar komt deze precies op uit?


Hi @Thomas 

Wifi manager heb ik al een paar keer gedaan maar de laatste was gister. Toen is hij van 12 mbit naar 20 mbit gegaan. Soms staat hij ook op 2 mbit en wordt het niet beter.. Het verschilt echt vaak. Gister zat ik een serie via chromecast te kijken maar werd ik er wel steeds uit gegooid. Weet niet of het verder van belang is maar ik zit binnen een meter van het modem.

 


@BrendaJ duidelijk! Dat zijn geen hoge snelheden! Al helemaal niet bij een glasvezelverbinding. Als je érgens in huis uit komt onder de 20Mbit/s zou de wifimanager ook een oplossing aan moeten dragen in de vorm van wifiversterkers of een gratis wifimonteur.
Beiden zouden een hoop uit moeten maken! Ik kan de V8 helaas niet om laten ruilen tenzij deze aantoonbaar defect is namelijk 


@BrendaJ is het nog gelukt je wifi goed te krijgen?


@Thomas excuses, niet meer gereageerd! Ik zat uiteindelijk een paar dagen met helemaal geen wifi dus telefonisch contact gehad met kpn. Het modem bleek ergens toch een defect te hebben. Nu 2 dagen een nieuwe en alles werkt voor nu weer helemaal goed! 

Bedankt voor je hulp en bericht!