Skip to main content

Ik heb sinds een paar maanden kpn en mijn wifi verbinding is slecht of valt elke keer weg. Elke telefoontje word er een meeting gedaan en dingen beloofd zoals er komt een monteur, je krijgt wifi versterker maar ik zie niemand en ontvang niet. Mn laatste telefoontje net naar de klantenservice word gewoon gezegd ik kan niets anders voor je doen. De ander verbreekt de verbinding na 16 omdat hij het niet meer aankan. Er kan geen afspraak worden ingepland zegt de ander en weer iemand anders kan geen metingen zien. Feit blijft mijn internet is nog steeds slecht en ik kom niet verder dan de onervaren klantenservice medewerkers die niet verder kunnen daar waar hun script eindigd. En nu kpn? Via http://kpn.com/klacht moet ik online weer metingen doen ipv dat ik mijn klacht kan registreren

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en link gerepareerd

Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Valt de bekabelde pc of laptop ook uit? Welk type modem heb je en wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur? Wat doen de lampjes op het modem bij uitval?


Nee het is echt de wifi. Ik kan boven in mijn werkkamer geen kabel krijgen of het moet door mn woning langs mn trap naar boven. De bekabelde wifi versterker is mij telefonische ook al een keer toegezegd maar niets ontvangen. Verder heb ik aan de ene kant van mijn woonkamer naast de modem perfect wifi maar aan de andere kant 5 meter verder geen wifi. In mijn tuin al helemaal niet terwijl ik bij mij vorige provider zelf in de schuur wifi had voor mn smart stopcontacten.


Goedemiddag @Roselinem, welkom op ons forum!
Een wifiversterker kan inderdaad een hoop verschil maken als je problemen hebt met bereik.
Je had hem waarschijnlijk al eens doorlopen als ik dit zo teruglees maar als je onze wifimanager volledig doorloopt en je érgens in huis onder de 20Mbit/s blijft zal deze de wifiversterkers gratis aanbieden en daar kun je ze dan ook meteen bestellen!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!