Skip to main content

ik vindt het niet normaal dat het advies voor mijn tragen wifi is om een paar versterkers te kopen ik betaal toch voor snel en goeden



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Klopt je betaald voor goed internet tot aan het modem. Je betaald niet voor wifi. dat moet je zelf optimaliseren. Kpn helpt je daarbij door je gratis 2 experia wifi te geven. Die krijg je door het doen van de wifimanager die moeten wel met een kabel aangesloten worden op het modem.


ik moet er voor betalen niks gratis hoor


Welke snelheid heb je dan?


Hoi @geerp, welkom op het forum!

Jammer om te lezen dat je een slechte verbinding ervaart via de wifi. Je betaalt in principe niet voor de wifi-verbinding, je betaalt voor de bekabelde verbinding en daar garanderen we een bepaalde snelheid op. Voor wifi geldt dat we geen snelheid kunnen garanderen, het is namelijk ontzettend storingsgevoelig doordat het een draadloze verbinding is. De wifi-verbindingen van jouw buren kunnen bijvoorbeeld al oorzaak zijn van problemen en daar hebben wij helaas geen grip op.

We willen je natuurlijk wel ontzettend graag helpen om de wifi-verbinding te verbeteren. Hiervoor hebben we de Wifi Manager op onze site. Door deze online tool te doorlopen, proberen we samen met jou de verbinding te verbeteren. Lukt dit niet en blijft de snelheid van jouw wifi-verbinding onder de 20 Mbit/s, dan komen we met een gratis oplossing. Je hebt dan vaak de keuze uit gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur. Het is belangrijk om de Wifi Manager twee keer achter elkaar te doorlopen. Ook hebben we op het forum een handig topic over oplossingen voor trage en wegvallende wifi, handig om ook eens door te lezen.