Skip to main content

Zelfs als ik apparaten aansluit via de kabel is het internet niet snel en via de wifi kom ik bij een speedtest niet boven 30 mb uit terwijl ik glasvezel 100mb abbo hebt.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dat is niet niet zoals het hoort. Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop en alle overige stekkertje los gehaald?


Vind het wel bijzonder dat ik in al die jaren telfort bijna geen problemen heb gehad en sinds de overgang naar Kpn mijn wifi het vaker niet doet dan wel .


ja alles al geprobeerd , nieuwe modems gehad , met de site van kpn en laptop door het huis heen .

Diverse malen getest en daarop ook diverse malen verschillende adviezen , van versterker tot monteur.

 


Welk type modem heb je en welke snelheid haal je als je bekabeld meet?


Goedenavond @Kobus72, welkom hier op het forum!

Wat lastig dat de wifi-verbinding niet goed werkt, hoewel een verbinding over de wifi van 30 Mbit/s een keurige snelheid is. Doordat wifi een draadloos signaal is, is het ontzettend gevoelig voor storingsbronnen en kan er veel snelheid verloren gaan. We garanderen dan ook geen snelheid over de wifi-verbinding, maar wel over de bekabelde verbinding.

Ben daarom erg benieuwd naar de antwoorden op de vragen @Joep1965, zou daar antwoord op willen geven? Zo kunnen Joep, ik, maar eventueel ook andere forumgebruikers je weer beter helpen! :relaxed:


@Kobus72 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!