Skip to main content

Heb een vraag tbv wifi had altijd de experiabox V10A die witte toen had ik altijd goede wifi boven na een nieuwe modem te hebben ontvangen de nieuwste die zwarte Box12 en nieuw abbo 200/200MB kom ik op de pc (draadloos) nauwelijks op 10mb per seconde raar met mobiel ernaast die komt op wifi 200mb weet dat ik bij de nieuwe eerst werkte bijna 200MB op pc met zelfde wachtwoord ed toen was verbinding goed nadat ik nieuw wachtwoord heb aangemaakt is het een stuk minder waarschijnlijk heeft het daar niet met te maken wel raar heb op telefoon als op pc boven 2 streepjes wifi telefoon haalt rond de 200mb de pc 10mb dat is nauwelijks genoeg om er fatsoenlijk mee te werken wellicht die iemand weet wat er is eventueel mis is?

TP Link wifi stick gebruik ik boven  300 Mbps Single-band (2,4 GHz) zou dus die 200MB wel moeten aankunnen

bedankt alvast voor eventuele hulp

@S73 Wat irritant dat je wifi op de pc zo traag is. 

Ook bijzonder dat de snelheid eerst wel goed was en na het instellen van een nieuw wachtwoord niet meer, en dat je deze op een mobiele telefoon wel haalt. 

Zijn beide apparaten wel verbonden met hetzelfde netwerk? En is de wifi stick die je boven gebruikt ook ingesteld na het nieuwe modem?

 


@S73 Wat irritant dat je wifi op de pc zo traag is. 

Ook bijzonder dat de snelheid eerst wel goed was en na het instellen van een nieuw wachtwoord niet meer, en dat je deze op een mobiele telefoon wel haalt. 

Zijn beide apparaten wel verbonden met hetzelfde netwerk? En is de wifi stick die je boven gebruikt ook ingesteld na het nieuwe modem?

 

inmiddels een vaste lijn aangelegd