Skip to main content

ik heb 6 fibaro rookmelders v2,deze bellen via Toon bij alarm. Echter ben ik verhuisd (Toon mee) maar sinds de verhuizingen kunnen deze melders mij niet meer bellen alleen smsen. Ik heb alles al geprobeerd via Toon service maar deze krijgen het niet voor elkaar,misschien ligt het aan mijn telefoon of KPN zelf.

Kan iemand mij hiermee helpen??

 

 

gr Ray

Hi Ray, welkom op het forum. 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf geen ervaring heb hiermee. Ik begrijp wel dat de melders zelf goed werken, maar alleen het bellen via toon niet goed werkt. 

Een kleine zoektocht brengt me op dit filmpje om de rookmelders opnieuw toe te voegen aan toon: 

 

Verder zou je kunnen proberen om deze vraag ook te stellen op dit gebruikersforum van Toon, hopelijk zijn daar meerdere gebruikers met deze configuratie: https://toonforum.nl/ 


Beste Alex_P,

 

Bedankt voor je reactie,ik ben bekend met deze stappen echter het probleem zit hem in dat ik wel een sms ontvang maar geen telefoontje.

Toon service desk meerdere keren contact meegehad maar werkt tot nu toe niks


Ik heb daar geen verklaring voor. Ik zou dan toch dat forum proberen, is overigens ook niet van Eneco zelf maar een gebruikersforum. Hopelijk kunnen zij een oorzaak achterhalen.