Skip to main content

Zolang ze maar geen data versturen via het elektriciteitsnetwerk zal het wel lukken. Kwestie van proberen.


Wow, wat een prijs voor die dingen.😳

Ben  ik blij met Hue, is nog goedkoper ook icm de bridge, en dan kun je meer aansturen.


Wow, wat een prijs voor die dingen.😳

Ben  ik blij met Hue, is nog goedkoper ook icm de bridge, en dan kun je meer aansturen.

Maar Hue dingen zijn toch ook best duur?? Dit is 1x 4 van die dingen is 54 euro vind het meevallen


Daar zal de kwaliteit ook naar zijn. Hue is best prijzig maar gewoon goed.


Daar zal de kwaliteit ook naar zijn. Hue is best prijzig maar gewoon goed.

Ik wil gewoon eerst is kijken of het iets voor me is, dan eventueel later een duurdere set kopen die misschien beter is, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets gewoon prima is. Verder niet of die dingen goed zijn, ging mij meer om internetsnelheid enzo


Je kunt ze altijd binnen 2 weken terug sturen:smirk:


Wow, wat een prijs voor die dingen.😳

Ben  ik blij met Hue, is nog goedkoper ook icm de bridge, en dan kun je meer aansturen.


wow wat een goedkope prut

ben ik blij dat ik knx in huis heb

kost wat maar heb je ook wat

philips hue werkt niet met terugkoppeling (status feedback) en dat is heel belangrijk vooral met bediening extern

tip

pas wel op met goedkope spullen uit China kan een huis in de brand zetten

ik zeg niet dat het met dit product zo is maar kijk er wel naar

 

 


@PimPim 

je kunt ook nog voor tp-link gaan

gebruik ik voor tijdelijk verbruik meten zijn ook van die stekker blokken

kun je ook wat basic dingen mee met de telefoon schakelen

voordeel die dingen kun je op de wifi koppelen zonder bridge

https://tweakers.net/pricewatch/488835/tp-link-wi-fi-smart-plug-hs110-nl-stekker.html

 

de hs100 versie is zonder verbruik meter en goedkoper

het is simpel en basic verwacht er niet veel van maar is soms makkelijk

wel makkelijk om even verbruik te meten

naast knx domotica gebruik ik deze dingen af en toe om verbruik van een apparaat te meten

 


Wow, wat een prijs voor die dingen.😳

Ben  ik blij met Hue, is nog goedkoper ook icm de bridge, en dan kun je meer aansturen.

Maar Hue dingen zijn toch ook best duur?? Dit is 1x 4 van die dingen is 54 euro vind het meevallen


Was het maar 54 euro voor de 4 tegelijk, als je verder kijkt is het 54 euro per stuk.:stuck_out_tongue_winking_eye:

O laat maar, er staat 4 stuks per verpakking, ik vind dit ook zo’n bout verkoper met zijn staffel korting, had een tijdje terug wat willen bestellen was het wel per stuk ipv de 2 die er stond.