Skip to main content

Ik heb dezelfde problemen  met Box 12. Vorige week zijn wij overgegaan van T-Mobile naar KPN.

Alle Smartapparaten werkte goed tot dat we zijn overgezet naar KPN router.

Er valt bij mij niets te resetten naar fabriek instelling, maak gebruik van Nedis rolgordijn schakelaar

Het gekke is dat bij installatie het even goed doet en dan er weer er uitligt , Heb ook Energy

lijkt op een dongel die ook niet kan terug zetten naar fabriek instelling enz  HELP

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ik heb dezelfde problemen  met Box 12. Vorige week zijn wij overgegaan van T-Mobile naar KPN.

Alle Smartapparaten werkte goed tot dat we zijn overgezet naar KPN router.

Er valt bij mij niets te resetten naar fabriek instelling, maak gebruik van Nedis rolgordijn schakelaar

Het gekke is dat bij installatie het even goed doet en dan er weer er uitligt , Heb ook Energy

lijkt op een dongel die ook niet kan terug zetten naar fabriek instelling enz  HELP

 

Log op de v12 in. In het menu wifi komt een term extra wifi voorbij. Zet hier alleen de 2.4Ghz wifi van aan en noteer hierbij de extra wifi naam en het bijbehorende wifi paswoord wat in het beeld getoond wordt.

Meld nu de smartphone aan op deze extra wifi met gebruik van de genoteerde gegevens. Nu kan er in de diverse apps in gebruik voor de smart apparatuur opnieuw de setup procedure doorlopen worden om de smart apparatuur opnieuw te koppelen op basis van dit nieuwe 2.4Ghz wifi netwerk.


Hartelijk dank voor de uitleg , het is gelukt !!!!!!!!!!!!!