Skip to main content
Beantwoord

Smart Home schakelaars van Malmbergs (S) niet verbonden met 2,4GHz netwerk

• 10 februari 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

De smart home schakelaars van Malbergs (S) krijgen geen verbinding met het extra 2.4Gh netwerk. de mob. telefoon is met dat extra netwerk verbonden, de app opnieuw geïnstalleerd. hoe deze schakelaars weer aan de praat te krijgen. (Bij Ziggo werkten ze perfect)

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@gerrja, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Heb je hierover ook al contact gehad met de fabrikant? Ik zie geen reden waarom dit niet zou werken. Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder?

Bekijk origineel

3 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 10 februari 2025

Beste ​@gerrja 

Welk modem heb je? Kun je op het interface inloggen? 
Zorg er voor dat de netwerkbeveiliging codering is ingesteld op WPA of WPA2. Wi-Fi modus moet zijn ingesteld op '802.11 b/g/n'. Werkt het dan wel?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 februari 2025

Dank voor je reactie. Modem is KPN Box 12 met laatste update. Wifi 2.4 staat aan met b/g/n. Beveiliging op WPA2. De telefoon-wifien dus de app, staat ook het extra 2.4Gh netwerk.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Hoi ​@gerrja, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Heb je hierover ook al contact gehad met de fabrikant? Ik zie geen reden waarom dit niet zou werken. Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder?

Reageer