Skip to main content

Ik ben overgestapt op glasvezel van kpn met de kpn box 12 ,ik ben zeer te vreden  over de snelheid maar ik heb problemen met het koppelen en instand houden van de verbindingen van mijn Sonoff kastjes ,de verbinding is 100% maar op een of andere manier koppeld de aperatuur slecht onstabiel en valt uit ,ik heb al het gasten kanaal geactiveerd 2.4 gigahz en het zelfde kanaal als mijn oude router gebruikt maar het lost niets op ,maar als ik mijn oude router aansluit achter op een poort van de kpn box 12 dan loopt alles als een zonnetje het paren gaat vanzelf en blijft stabiel, wie heef hiervoor een oplossing behalve dan 2 wifi kasten te laten draaien om het goed te laten werken.

Ik heb precies hetzelfde probleem met al mijn lampen en sonoff schakelaars. Niet paren op de box12. Leeg graag mee of iemand een oplossing hiervoor heeft


Bedankt voor je reactie ,ik kan hierin ook totaal geen logica vinden waarom de apparatuur  niet kan paren ,misschien is voor jou een wifi versterker een oplossing zodat de apparatuur daarmee kan paren.