Skip to main content

Ik heb de soundbar lg met de optische kabel verbonden met de ontvanger van kpn en de soundbar werkt prima. Maar de afstandsbediening die bij de soundbar hoort niet. De soundbar reageert zeer zelden op de afstandsbediening.  Ik heb de batterijen vervangen, natuurlijk,  maar geen succes.

Is dit een bekend probleem?  Hoe op te lossen?

 

En , kan de soundbar aangestuurd worden door de afstandsbediening van de kpn ontvanger?

 

Hallo @MissJoan78 , als de AB van de soundbar niet werkt op de soundbar moet je bij LG zijn, de handleiding raadplegen, de leverancier raadplegen of op de website van LG kijken, dit is dus geen issue voor KPN. De AB van de KPN-ontvanger kan niet gebruikt worden i.c.m. de soundbar, alleen met een tv-toestel.

 


Ik kreeg van KPN t advies om t hier te vragen........maar bedankt voor t meedenken


Hoi @MissJoan78. Welkom op het KPN Forum. Heb je deze soundbar als welkomstcadeau gekregen van KPN? In dat geval kan je contact opnemen met het Sidekix callcenter. Het Sidekix callcenter is op werkdagen van 08.00-21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief)