Skip to main content

Ik moet sinds enkele weken steeds de experiabox herstarten als ik Spotify connect wil gebruiken op mijn Cambridge Minx versterker. Via mn Bluesound werkt het wel probleemloos. Kan het een instelling  in de router zijn? In het scherm van de Minx versterker staat "dat Sportify niet is ingelogd, en dat inloggen lukt dus ook niet totdat ik de experiabox herstart.

Spotify zelf reageert uiteraard niet op vragen.

Hoi @edjepetje65 . Ik heb oprecht geen idee.

Wat voor type Experiabox heb jij?


Dag Erwin, een V10A. probleem wordt ook steeds erger. De experiabox herstarten helpt ook niet meer, ben nu van plan om over te stappen naar T mobile. Probleem ligt echt Bij KPN.


Oh, daar zat even wat tijd tussen ;-)

Wil je jouw profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik wil die lijn graag even doormeten. 


 

Ja inderdaad wat tijd, maar nu het helemaal niet meer werkt moet ik iets gaan doen.

Lijn is wat mij betreft prima. Nooit problemen verder en heel stabiel. Heb mn profiel ingevuld...


Dag Erwin, een V10A. probleem wordt ook steeds erger. De experiabox herstarten helpt ook niet meer, ben nu van plan om over te stappen naar T mobile. Probleem ligt echt Bij KPN.

Je lijn meet verder prima.  En er is eigenlijk ook niks aan de v10a veranderd.  Heb je de experiabox al eens proberen te resetten?  (dus geen herstart)

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

 


Hoe simpel kan het uiteindelijk toch zijn! Reset heeft geholpen, fijn, dankjewel Erwin! 


Sinds vanmiddag toch weer dezelfde storing. Super irritant, ben lekker aan het thuiswerken maar kan weer spotify niet inloggen op de Cambridge Audio Minx. 

Als dit zo blijft stap ik over naar T mobile, flink goedkoper ook.