Skip to main content

Goedenavond,

 

ik heb een steinzel cam en het lukt me niet om het te koppelen ik heb een experia box v10.

ik heb alles al gereset zowel de camera als de v10  ook heb ik het op 2,4 ghz gezet maar hij blijft aangeven dat ie niet Kan verbinden. Enigste is nog firewall uitzetten maar dat kan niet met de experia v10 iemand misschien een oplossing??

 

gr angelique 

Hallo @Angeliqueh Ben je ondertussen al verder gekomen? Hier op het Forum zijn veel mensen actief die je hier vast bij kunnen helpen. Wellicht heeft @Nick83 wel een goed advies voor je? 


Nee, de firewall heeft hier niets mee te maken. U heeft alleen de v10? Geen versterkers? Of andere WiFi accespoints? Repeaters? 


Het is uiteindelijk gelukt na weken en het kwam door de super wifi punten deze heb ik uitgezet en nu doet de camera het. Super wifi erna weer aan gedaan alleen de WiFi doet het nu niet meer zo goed kan het zijn die op 2.4ghz blijft? Zoja hoe moet ik dat veranderen


Als je de SuperWiFi's aan zet, dan gaat de WiFi op de Experiabox uit.

Als het goed is. Waar heeft u de SuperWiFi's staan?


De Wiffi punten staan op de 1ste verdieping en op zolder dit geeft het kastje aan 

 

 


Dan heeft u dus beneden geen WiFi. Althans, niet van de Experiabox. Want dat is uit. WiFi  komt dan van de versterker die op de eerste verdieping staat. Vandaar dat het iets minder is.


En hoe kan ik de WiFi dan aanzetten beneden? Benenden staat ook een versterker zie ik 🙈


En hoe kan ik de WiFi dan aanzetten beneden? Benenden staat ook een versterker zie ik 🙈

De WiFi op de Experiabox weer aanzetten kan eigenlijk niet zolang de versterkers in gebruik zijn. Maar als er onder ook een versterker staat, dan zou dat ook niet nodig moeten zijn denk ik.