Skip to main content
Vraag

steinzel cam lukt niet om te koppelen v10

• March 18, 2021
  • 8 reacties
  • 176 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb een steinzel cam en het lukt me niet om het te koppelen ik heb een experia box v10.

ik heb alles al gereset zowel de camera als de v10  ook heb ik het op 2,4 ghz gezet maar hij blijft aangeven dat ie niet Kan verbinden. Enigste is nog firewall uitzetten maar dat kan niet met de experia v10 iemand misschien een oplossing??

gr angelique 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 22, 2021

Hallo @Angeliqueh Ben je ondertussen al verder gekomen? Hier op het Forum zijn veel mensen actief die je hier vast bij kunnen helpen. Wellicht heeft @Nick83 wel een goed advies voor je? 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2021

Nee, de firewall heeft hier niets mee te maken. U heeft alleen de v10? Geen versterkers? Of andere WiFi accespoints? Repeaters? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2021

Het is uiteindelijk gelukt na weken en het kwam door de super wifi punten deze heb ik uitgezet en nu doet de camera het. Super wifi erna weer aan gedaan alleen de WiFi doet het nu niet meer zo goed kan het zijn die op 2.4ghz blijft? Zoja hoe moet ik dat veranderen

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2021

Als je de SuperWiFi's aan zet, dan gaat de WiFi op de Experiabox uit.

Als het goed is. Waar heeft u de SuperWiFi's staan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2021

De Wiffi punten staan op de 1ste verdieping en op zolder dit geeft het kastje aan 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2021

Dan heeft u dus beneden geen WiFi. Althans, niet van de Experiabox. Want dat is uit. WiFi  komt dan van de versterker die op de eerste verdieping staat. Vandaar dat het iets minder is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2021

En hoe kan ik de WiFi dan aanzetten beneden? Benenden staat ook een versterker zie ik 🙈

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2021

En hoe kan ik de WiFi dan aanzetten beneden? Benenden staat ook een versterker zie ik 🙈

De WiFi op de Experiabox weer aanzetten kan eigenlijk niet zolang de versterkers in gebruik zijn. Maar als er onder ook een versterker staat, dan zou dat ook niet nodig moeten zijn denk ik.