Skip to main content

Goedemorgen,

ik ben in de zomer overgestapt van ziggo naar KPN, omdat ik de hele tijd lag had onder het gamen. In het begin was ik erg tevreden. ok de verbinding was langzamer MAAR het was wel stabiel.

NU sinds het koude, natte weer eraan is gekomen ondervind ik weer dezelfde problemen.

Volgens de speedtest is er niets aan de hand, maar onder het gamen is er vertraging. En als je naar de klantenservice belt wordt je router weet ik hoeveel keren restart maar het probleem ligt volgens mij aan de kabels in de grond.

Ik game via kabel. niet via wifi. en de verbindingstest op mijn xbox laat ook geen problemen zien. Toch is er lag. 

wat kan ik doen?

 

Hoi @IronBoelhouwer, welkom op het forum!

Wat vervelend dat jij tijdens het gamen lag ondervind. Wat fijn dat jij al via de kabel gamet, wat lastig dat dat niks oplost. Lag kan ook ontstaan wanneer de communicatie tussen de game server en jouw Xbox vertraagd is, dit kan ook aan de server zelf liggen. Heb je dit probleem bij alle online games of maar bij een enkele geselecteerde games? 


hier ook last van lag compensation. ik ben elke keer als eerste dood. ook zijn enemies soms onzichtbaar in cod. heb 1gbit glasvezel en een ping van 1ms, dus daar is niks mis mee. toch hebben andere mensen een voordeel van 1 seconde, tenopzichte van mij.