Skip to main content

Sinds jaren KPN zowel internet als mobil. 

Dus al jaren trouwe klant... Waarom krijgen wij niet 2 super WiFi punten van KPN. 

Duur Glasvezel abonnement en mobil. 

En geen WiFi punten.... Graag stukje service!!! 

Service en gratis artikelen krijgen zijn 2 dingen die niets met elkaar te maken hebben.

Nieuwe klanten kunnen nu kiezen voor SuperWifi's, maar KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomstbonus. Nu kunnen nieuwe klanten in plaats van die welkomstbonus kiezen voor SuperWifi's die ongeveer dezelfde waarde hebben dan de welkomstbonus. Nieuwe klanten "kopen" de SuperWifi's dus met hun welkomstbonus. Niets nieuws onder de zon dus.


Dus m.a.w : het is dus voor een trouwe klant beter om elk jaar zijn abonnement op te zeggen en weer nieuwe klant te worden met een welkom bonus!!?? 


Wel als je elk jaar zoveel mogelijk wilt profiteren van alle beschikbare kortingen @JJ65. Dit soort acties zijn niets meer dan lokkertjes. Het is dan ook niet realistisch om te verwachten dat je hier elk jaar opnieuw gebruik van kunt maken.


Bedenk wel dat je minstens 6 maanden geen KPN klant moet zijn voordat de ‘nieuwe klant bonus’ weer geldt. Maar als de rompslomp van apparatuur inleveren, nieuwe provider, nieuwe apparatuur installeren, nummerbehoud, nieuwe e-mailadressen enz. geen bezwaar is, moet je dat vooral doen.


Dus m.a.w : het is dus voor een trouwe klant beter om elk jaar zijn abonnement op te zeggen en weer nieuwe klant te worden met een welkom bonus!!?? 

Moet je wel eerst 6 maanden geen diensten afnemen van KPN. Want pas na 6 maanden word je gezien als nieuwe klant. Als u dat een goed idee vind, doen zeker...


Goedemiddag @JJ65 en welkom op het forum :)

 

Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen op je vraag en ik kan hier eigenlijk niks aan toevoegen. Zoals @Nick83 al zegt, service en gratis apparatuur krijgen zijn 2 verschillende dingen. Service bieden we juist in overvloed, zeker wat betreft je Wi-Fi. Ben je al eens aan de slag gegaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager)? Dit is een super handige tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart kan brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoert of komt met een gratis oplossing in de vorm van KPN Experia Wi-Fi of een monteur. De KPN Experia Wi-Fi zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering! 


Voor mij is het allemaal duidelijk, voor trouwe klanten géén gratis Wifipunten. Duidelijk

ik ga per direct over naar Ziggo! Krijg ik er 3


Dankjewel voor de info en veel plezier ermee!