Skip to main content

Beste heren en/of dames.

IK heb een experia v9 modem met 2 superwifi punten.

Nu heb ik met eentje een probleem die niet via de utp kabel zit aangesloten zit.

Deze is zijn verbinding kwijt geraakt dus deze via een kabel bij de modem aangesloten weer op nieuw geïnstalleerd ging weer op groen staan, dus utp kabel er uit en uit gezet, en weer naar boven gedaan maar blijf paars dus weer naar onder gegaan utp kabel erin en spanning erop weer opnieuw geïnstalleerd. ergens anders toen weer op de begane geprobeerd weer niks. toen weer aan modem gegaan opnieuw geïnstalleerd, nu alleen upt eruit gehaald en toen blijf die groen staan tot dat ik de spanning er vanaf haal en weer aan zet dan blijft die weer paars. wat is jullie advies  

Hallo @Richard de Vries! Het klinkt alsof je in een loop terecht komt. Kun je de Superwifi's onderling wisselen van plek? Houdt de Super Wifi die steeds paars wordt aangesloten op het modem en verplaats de andere Super Wifi. 


dat gaan we proberen dan vanmiddag/avond

 


Let wel op dat als je de 2de SuperWiFi bekabeld aansluit, dat dan ook de eerste aangesloten moet blijven. Zodat ze dan dus beide groen zijn.


ik heb ze omgezet en nu doet alles weer naar behoren


Yes! Goed om te horen @Richard de Vries. Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.