Skip to main content

Ik heb zojuist de super wifi aangesloten, maar het werkt niet: er komt geen wifi signaal van de punten terwijl het signaal op de box wordt uitgeschakeld. Moet ik alles weer afkoppelen en handmatig de WIFI op de box weer aanzetten

De lampjes branden allebei groen op de superwifi punten


Welkom op het forum @Luvky Luke!

Wat gek dat de SuperWifi punten niet lijken te doen wat ze horen te doen :slight_frown: Heb je het inmiddels wel werken gekregen en zo ja, wat was het euvel?

Of werkt het nog niet? Zou je in dat geval de stappen voor de installatie van de Superwifi punten nogmaals willen doorlopen en willen vertellen of er iets mis gaat bij 1 van die stappen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Luvky Luke, dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Dank Maja, het is gelukt, eerst bleek ik een te oude experiabox te hebben en verolgens kreeg ik een box 12 gestuurd en dat werkt ook niet met superwifi, nu een V10.

 


Ah, heel fijn dat je nu de juiste apparatuur in huis hebt om optimaal gebruik te maken van de wifi, dank dat je het nog even laat weten :relaxed: