Ik hen een KPN Box 12 op V12.C.25.06.06 en 3 SuperWifi 1 punten. Sinds enkele weken heb ik last met de internet verbinding: wifi punten vallen uit (rood), soms geen verbinding en apparaten blijven hangen op een wifi punt.
De firmware in 1 SuperWifi punt is SW1.C.25.07.02 de andere twee zijn blijven steken op SW1.C.24.13.06.
Verschillende manieren geprobeerd om de 2 SuperWifi punten te updaten maar zonder resultaat.
Hoe krijg ik de firmware op dezelfde versie.
Beste antwoord door Erik van KPN
Welkom, ​@Peter Eisses! Het zal inderdaad beter werken als je SuperWifi 1 allemaal netjes op dezelfde versie zitten.
Peter Eisses schreef:
Hoe krijg ik de firmware op dezelfde versie
Dat is een kwestie van afwachten. We zijn bezig met het updaten van de SuperWifi 1. Ik verwacht dan ook dat je binnen een week of twee alle punten op de 25.07.02 hebt zitten. Wel kan het helpen, zoals Henk al aangeeft, om de SuperWifi die nog op de oudere versie zitten even te resetten.
Soms helpt een reset van de SW1 punten, zodat ze goed in het beheersysteem van kpn komen te staan (als dat wellicht niet meer zo is). En verder moet je afwachten totdat kpn ze weer in een update ronde meeneemt.
Kijk ook even in dit topic of daar wellicht nog nuttige tips in staan.
Welkom, ​@Peter Eisses! Het zal inderdaad beter werken als je SuperWifi 1 allemaal netjes op dezelfde versie zitten.
Peter Eisses schreef:
Hoe krijg ik de firmware op dezelfde versie
Dat is een kwestie van afwachten. We zijn bezig met het updaten van de SuperWifi 1. Ik verwacht dan ook dat je binnen een week of twee alle punten op de 25.07.02 hebt zitten. Wel kan het helpen, zoals Henk al aangeeft, om de SuperWifi die nog op de oudere versie zitten even te resetten.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.