Skip to main content

De SuperWifi schotels werkten perfect totdat ik modem moest resetten. Kreeg ze niet daarna niet meer aan de praat. 

Terug naar fabrieksinstellingen, aan modem (Box12) gehangen, lampje werd groen. na losmaken ethernetkabel lampje  werd paars. Uiteindelijk is het mij gelukt om de schotel draadloos te krijgen met groen lampje (via WPS). Echter….ik zie dat iedere schotel nu een eigen SSID heeft. Op het apparaat staan wel de logingegevens en dat werkt ook, maar ik zou graag één SSID willen hebben, die van het modem.

Inloggen op het ip van het apparaat kan, ik moet dan wachtwoord wijzigen, maar wat ik ook verzin (conform eisen) het wachtwoord krijg ik niet gewijzigd (tussen 8 en 12 karakters en bestaande uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en een speciaal karakters). Dus daar kan ik ook niets aanpassen.

Hoe krijg ik alles weer in één SSID?

Hallo @RBVD1963 als binnen de modem de SSID en wachtwoord goed zijn, de versterkers een fabrieks-reset geven en bekabeld aansluiten aan de modem.

Wacht dan tot het lampje vast groen blijft branden, dat kan wel tot een kwartier duren, in ieder geval minimaal een kwartier aan de modem laten hangen.

 


Hallo @RBVD1963 

 

Als ze na die 15 minuten nog steeds niet groen blijven na afkoppelen, reset ze dan weer en laat ze dan 30 minuten of langer aan de Box 12 aangesloten nadat het lampje van de SW groen is geworden, in een paar berichten van gebruikers gelezen dat het bij hun dan pas goed ging na loskoppelen.