Skip to main content
Antwoord

SuperWifi punt geretourneerd, maar geld nog niet teruggekregen

• September 11, 2020
  • 8 reacties
  • 101 keer bekeken

We hebben 6 april jl super WiFi terug gestuurd. Het werkte niet met ons modem. 
Tot op heden geen geld ontvangen. 

Beste antwoord door Natasja

Hallo @Hendry. Van harte welkom hier. Dat duurt al wel echt onwijs lang. Via welke weg heb je het SuperWifi punt besteld? Is dat via de webshop geweest? Zo ja, heb je hier dan ook al contact over gehad met Ceva Logistics via telefoonnummer 070-3013988? Kun je verder je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 11, 2020

U heeft voor het terug sturen toch wel even contact gehad met KPN hierover?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 11, 2020

Jazeker maar ik moest het verzendbewijs via de chat sturen. Nu krijg ik dat niet voor elkaar want er zijn alleen maar standaard vragen, dus ook antwoorden mogelijk

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 11, 2020

Ok. Dan even wachten op een KPN medewerker hier op het forum.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 11, 2020

Daar hoop ik dan maar op. Bedankt iig Nick!

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2020

Hallo @Hendry. Van harte welkom hier. Dat duurt al wel echt onwijs lang. Via welke weg heb je het SuperWifi punt besteld? Is dat via de webshop geweest? Zo ja, heb je hier dan ook al contact over gehad met Ceva Logistics via telefoonnummer 070-3013988? Kun je verder je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2020

Dag Natasja,

ik heb met meerdere KPN medewerkers contact gehad. Het bekende kastje-muur effect. Uiteindelijk de tip gekregen om het zo te proberen en ons verzendbewijs (wat we hebben) te sturen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2020

Heb inmiddels mijn profiel aangepast 

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • September 21, 2020

Dag @Hendry. Ik kan je helaas niet helpen als je mijn vragen niet beantwoordt. Via welke weg heb je het SuperWifi punt besteld? Is dat via de webshop geweest? Als je het namelijk via de webshop hebt besteld, dien je hierover contact op te nemen met Ceva Logistics via telefoonnummer 070-3013988 (en dus niet met de klantenservice via 0800-0402).