Skip to main content

We hebben 6 april jl super WiFi terug gestuurd. Het werkte niet met ons modem. 
Tot op heden geen geld ontvangen. 

U heeft voor het terug sturen toch wel even contact gehad met KPN hierover?


Jazeker maar ik moest het verzendbewijs via de chat sturen. Nu krijg ik dat niet voor elkaar want er zijn alleen maar standaard vragen, dus ook antwoorden mogelijk


Ok. Dan even wachten op een KPN medewerker hier op het forum.


Daar hoop ik dan maar op. Bedankt iig Nick!


Hallo @Hendry. Van harte welkom hier. Dat duurt al wel echt onwijs lang. Via welke weg heb je het SuperWifi punt besteld? Is dat via de webshop geweest? Zo ja, heb je hier dan ook al contact over gehad met Ceva Logistics via telefoonnummer 070-3013988? Kun je verder je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 


Dag Natasja,

ik heb met meerdere KPN medewerkers contact gehad. Het bekende kastje-muur effect. Uiteindelijk de tip gekregen om het zo te proberen en ons verzendbewijs (wat we hebben) te sturen. 


Heb inmiddels mijn profiel aangepast 


Dag @Hendry. Ik kan je helaas niet helpen als je mijn vragen niet beantwoordt. Via welke weg heb je het SuperWifi punt besteld? Is dat via de webshop geweest? Als je het namelijk via de webshop hebt besteld, dien je hierover contact op te nemen met Ceva Logistics via telefoonnummer 070-3013988 (en dus niet met de klantenservice via 0800-0402). 


Reageer