Skip to main content

KPN glasvezel komt binnen in de loods achter mijn woonhuis. Afstand tussen loods en huis is +/-5m. Modem (V10) staat dus ook in de loods also ook het eerste SuperWifi punt welke met een netwerkkabel is verbonden met de modem. Nu wil ik ook Wifi in het woonhuis hebben en dacht dat met die SuperWifi punten wel voor elkaar te kunnen krijgen. Helaas dus. Zoals gezegd is de afstand tussen loods en huis echt niet zo groot, maar toch krijg ik geen verbinding tussen de twee SuperWifi punten. Zo SUPER zijn ze dan dus ook weer niet. Het zal toch niet zo zijn dat ik alsnog een kabel moet gaan leggen van de loods naar het woonhuis??

5 meter en dan nog door een paar muren. Tsja dat ga je niet redden zonder kabel. En als het al lukt ben je 90% van de snelheid kwijt. Niet alleen met de  super wifi's maar met alle Wi-Fi versterkers. 


Waarom zegt KPN dan dat je met deze SuperWifi punten in het hele huis en zelfs in SCHUUR kunt genieten van goede Wifi??? Niet dus!


Doen ze ook als je ze aansluit met een kabel.


Nee, met een kabel is het geen probleem. Ik heb alleen niet over kabels liggen…..