Skip to main content

Bij mijn abonnement zijn twee WiFi schotels meegeleverd maar deze doen helaas niet meer. Kan ik deze bij KPN inruilen voor nieuwe of hoe werkt zoiets? Iemand ervaring hiermee. Al een nieuwe stekker gekregen per post maar helaas geen verbindingen meer op de WiFi punten

Ā 

Admin: afgesplitst

Hallo @PleusarĀ , wat werkt er niet aan, als het lampje paars gekleurd is zijn deze niet geconfigureerd. Lampje rood is er geen verbinding met een wifipunt of het modem mogelijk. Oranje betekent slechte verbinding, zet hem dichterbij een wifi punt of het modem neer.

Ā 

Die kan jeĀ hierĀ mee installeren.


Welkom bij ons op het forum @Pleusar. Op basis van deze informatie is dat moeilijk om te zeggen. Wat werkt er precies niet? Kan je er meer over vertellen? Hou er rekening mee dat wij alleen zien wat jij vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Hoe meer jij vertelt, hoe meer wij mee kunnen denken.


Hallo JasperĀ 

Ā 

inmiddels is alles opgelost. Het duurde even maar bij het gesprek met iemand van kpn zou ik

zelf nieuwe WiFi moeten aanschaffen. Gelukkig ben ik eruit gekomen met de WiFi app en alles werkt.

Ā 

groetjes Pleusar


Dat is goed om te lezen @Pleusar, fijn dat het gelukt is om ze aan de praat te krijgen!Ā šŸ™‚

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.