Skip to main content

Hoi,

het eerste superwifi punt aangesloten op v10 box werkt. Daarna het 2e punt aangesloten en daar gaat het fout.

de experiabox zend geen WiFi meer uit —> dit klopt 

het WiFi adres van de experia box is weg en het volgende adres komt er voor terug

— ArcadyanDefault. 
Inloggen krijg ik niet voor elkaar, en het oude adres is niet meer terug te vinden.

alles gereset 30 minuten gewacht, alle stappen herhaald en wederom hetzelfde probleem.

Heeft er iemand een oplossing ?

Heeft u ook nog een andere versterker in gebruik? Een witte vierkante? 

Heeft u een bekabeld aangesloten pc of laptop? 


Op het moment heb ik niks aangesloten.

wel de mogelijkheid om een pc aan te sluiten


Ik heb wel een vierkante versterker, deze is ook niet aangesloten, en niet aangesloten geweest op het nieuwe modum


Hallo en welkom @Wv22, leuk dat je ons gevonden hebt! Als je één SuperWifi punt hebt aangesloten gaat het dus goed, maar zodra je de tweede aansluit gaat het mis. Ik denk dat het goed is om de SuperWifi punten te resetten. Koppel de SuperWifi eerst los van de Experia Box. Houd daarna de reset knop ingedrukt tot de lampjes van kleur veranderen. Sluit daarna de SuperWifi opnieuw aan met behulp van de KPN Thuis app.


Geen van deze punten heeft me geholpen. 60 euro betaald aan een monteur kreeg het ook niet voor elkaar. Uiteindelijk zelf 4 uur aan gewerkt heb ik het voor elkaar gekregen. KPN geld slurpend nep bedrijf 👍🏻 Maar even goeie vrienden, alles doet het weer


Reactie in het verkeerde topic. Excuus.


Beste Wv22,

Zou je misschien kunnen vertellen HOE je alles aan de praat hebt gekregen, want je bent niet de enige die met dat probleem kampt en tegen de muur van niet helpend KPN aanloopt?