Skip to main content

Hoi, 

Ik heb momenteel TFT internet abonnement met interactieve TV en overweeg te switchen naar een Husselabonnement van 53,50 euro. Ik vraag mij alleen af of er dan administratiekosten of iets anders in rekening gebracht gaat worden? Op dit moment loopt er een kortingsactie waardoor dit abonnement aantrekkelijk is, maar als er extra kosten in rekening gebracht gaan worden wordt overstappen niet meer zo aantrekkelijk. 🙂 Daarbij is het ook lastig om te achterhalen of het Hussel abonnement vergelijkbaar is met mijn Telfort abonnement.  Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groetjes.

 

Hoi @Kikkertje-81, welkom op het KPN forum.

Alle Telfort klanten zijn recentelijk gemigreerd naar KPN. Dit houdt in dat jij al klant bent van KPN en dat als jij jouw abonnement gemakkelijk om kan zetten naar Hussel. Dit kan het beste telefonisch via 0800-0402 of via de chat. Omdat jij al klant bent van KPN hoef je hier geen administratie/aansluit kosten bij te betalen, maar is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de instap aanbiedingen.

De kwaliteit van KPN moet natuurlijk dezelfde goede kwaliteit zijn die jij van Telfort gewent bent. De voorwaarden kunnen iets anders zijn, zijn er specifieke dingen waar jij vragen over hebt?


Hoi Hanna,

 

Dank je wel voor je antwoord. Als ik mijn abonnement wil wijzigen, kreeg ik de optie uit verschillende abonnementen met actiekorting (de husselabonnementen). 

Wat ik graag zou willen weten is of het TFT abonnement met TV vergelijkbaar is met het KPN Hussel abonnement van 50mbit? 

Vriendelijke groet,

Yvette


Hoi @Kikkertje-81,

Dat is duidelijk. De kwaliteit en de zenders zouden in principe gelijk moeten zijn. Als jij Hussel 50m/bit met tv neemt is dat vergelijkbaar met de diensten die jij bij jouw TFT abonnement hebt. Kijk altijd nog even op de TFT factuur of daar misschien nog diensten op staan die je niet bij een Hussel abonnement krijgt.