Skip to main content

Beste allemaal, Ik heb een nieuwe Synology DS224+ gekocht en heb een nieuwe leen router 12 met de 060E software versie van de KPN gekregen. Ik heb al zeker meer dan 20 jaar een Synology Nas.dus ik weet wel dacht ik hoe ik een Nas en router in moet stellen. Nu krijg ik een verkeerd scherm of de 404 foutmelding. ook heb ik een file index.html waarin staat

digi-fotografie.synology.me als je dat intikt in een brouwser zou je op de synology photo album moeten uitkomen. maar tot heden heb ik alles geprobeerd wat maar denkbaar is maar het lijkt er op dat poort 80 van de KPN niet doorlaat of ze dat in de firwware uit hebben gezet. Ook heb ik met een poort app  gekeken of de poorten open staan en dat is het geval.toen dacht ik staat de Photo app op een andere plaats en ben gaan zoeken in Home en zo, veel dingen veranderd regelmatig gereset soms werkt de verandering alleen na een reset zowel van de KPN als de Synology.Ik heb er al een aantal uren in zitten, Kan iemand mij helpen. O ja, ik heb ook de KPN gebeld maar daar kwam ik niet veel verder mee. En mijn vriendin heeft de zelfde modem =maar met een andere nieuwere software versie en ook een andere interface en daar werkt alles perfect. Ik wil alles via poort doorsturen!! en niet via quickconnect. ook een melding is: De webpagina is niet beschikbaar.

 


Die 404 heeft niets te maken met dat certificaat.

Een 404 betekent immers dat de pagina niet gevonden is.


Ik weet nu niet meer hoe ik de foutmelding 404 kwijtraak


Ja, maar hangt dat niet samen met de goede instellingen??

 


Kan je wel naar https://192.168.2.175/photo?

Negeer hierbij de waarschuwing dat de site niet beveiligd is.

 


als ik alle als proef machtingen niet zou aankruisen dus open laten om te kijken of het daar in zit,, als dat kan het kan misschien ook zomaar zijn als je niks instelt of het dan ook werkt


Ga nooit andere dingen zomaar wijzigen.

Is Synology Photo überhaupt wel geconfigureerd / actief op jouw NAS?


 https://192.168.2.175/photo nee, nog steeds 404


synology photo is naar mijn weten geconfigureerd 

 


 


 


Dat ziet er allemaal goed uit.


maar hoe krijg ik dit nu online zodat iedereen het kan zien, ik wil graag mijn hobby foto’s hier op zetten???


welke instelling in de synology bepaald of je foutcode 404 krijgt en waar zit die??


Daar is geen instelling voor, de pagina wordt simpelweg niet gevonden en dat leidt tot die 404 melding.


mijn eerste nas was zo simpel in te stellen, je kon het bijna met je ogen dicht en werken als een tierelier.


ook de BLOG van vroeger mis ik hier in 


zijn er nog anders apps nodig zoals PHP, joombla en dat soort apps om Synology Photo online te krijgen???


 Nee, Synology Photos is voldoende.


ondanks dat ik hier al weken mee bezig ben en heb ik alles ingesteld en gedaan wat hier in deze app is verteld en nog werkt mijn DS224+ niet ONLINE met Synology Photo,,,,

digi-fotografie.synology.me,,,,,erg jammer!!!!!!!!!!!!


terwijl deze wel werkt en had ik in 30 minuten online http://poezenbeest.dsmynas.org/ Dit is een DS718+ met ook het zelfde modem met minder instellingen, het blijft voor mij toch een raadsel wat hier nu de oorzaak van is.


Heeft iemand hier een logische verklaring voor??????????


Waarom stel je jouw vraag niet op het forum van Synology?

Zelf ervaar ik geen enkel probleem met Synology Photos op mijn Synology NAS en kijkende naar jouw instellingen lijkt alles goed te staan.

Wel zou je nog kunnen kijken of de machtigingen voor de directory /photo goed staan, het lijkt er immers op dat er geen leesrechten zijn waardoor die 404 optreedt.


 


Staan je porten nog wel goed geforward op je router naar je NAS ?
Firewall niet aangezet op de NAS ?


Reageer